Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28026
Συγγραφέας: Κυρούδη, Αθανασία
Τίτλος: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευομένων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του νομού Θεσσαλονίκης σχετικά με τα κίνητρα και τα εμπόδια συμμετοχής σε επιμορφωτικά προγράμματα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογικής προόδου και εξέλιξης, η διά βίου μάθηση είναι πλέον επιτακτική ανάγκη για την ανταπόκριση των ενηλίκων στις νέες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Ένας από τους φορείς υλοποίησης και προώθησης της διά βίου μάθησης στη χώρα μας είναι τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). Τα Ι.Ε.Κ. προσφέρουν κατάρτιση σε συγκεκριμένους γνωστικούς τομείς και προετοιμάζουν τους εκπαιδευόμενους να ανταποκριθούν με γνωστική επάρκεια στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας. Η παρούσα εργασία αναλύει την εξελικτική πορεία της διά βίου μάθησης στην Ευρώπη και στη χώρα μας. Επίσης, επιδιώκει τη διερεύνηση των συσχετισμών ανάμεσα στη διά βίου μάθηση και στα κίνητρα και τις προσδοκίες των εκπαιδευομένων, στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στα εμπόδια που αντιμετωπίζουν, καθώς και στον τρόπο που το φύλο ή η ηλικία επηρεάζουν τη συμμετοχή τους στη διά βίου εκπαίδευση. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιήθηκε η χρήση ερωτηματολογίου στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας. Το δείγμα που μετέχει στην έρευνα αποτελούν εκπαιδευόμενοι σε Ι.Ε.Κ. της Θεσσαλονίκης. Το ερωτηματολόγιο που αξιοποιήθηκε είναι του Καραλή, το οποίο μοιράστηκε σε έντυπη μορφή στους εκπαιδευόμενους των Ι.Ε.Κ. μετά από συγκατάθεση του διευθυντή. Μετά από τη συλλογή των δεδομένων έγινε στατιστική ανάλυση μέσω του S.P.S.S. και ακολούθησε συσχετισμός μεταξύ μεταβλητών, κινήτρων και εμποδίων.
Λέξεις Κλειδιά: Διά βίου μάθηση
Ι.Ε.Κ.
Κίνητρα
Εμπόδια
Προσδοκίες
Εκπαιδευτικές ανάγκες
Φύλο
Ηλικία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KyroudiAthanasiaMsc2022.pdf1.23 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons