Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28026
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Βαλκάνος, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Κυρούδη, Αθανασία | el |
dc.date.accessioned | 2022-12-13T07:41:20Z | - |
dc.date.available | 2022-12-13T07:41:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28026 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. | el |
dc.description.abstract | Στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογικής προόδου και εξέλιξης, η διά βίου μάθηση είναι πλέον επιτακτική ανάγκη για την ανταπόκριση των ενηλίκων στις νέες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Ένας από τους φορείς υλοποίησης και προώθησης της διά βίου μάθησης στη χώρα μας είναι τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). Τα Ι.Ε.Κ. προσφέρουν κατάρτιση σε συγκεκριμένους γνωστικούς τομείς και προετοιμάζουν τους εκπαιδευόμενους να ανταποκριθούν με γνωστική επάρκεια στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας. Η παρούσα εργασία αναλύει την εξελικτική πορεία της διά βίου μάθησης στην Ευρώπη και στη χώρα μας. Επίσης, επιδιώκει τη διερεύνηση των συσχετισμών ανάμεσα στη διά βίου μάθηση και στα κίνητρα και τις προσδοκίες των εκπαιδευομένων, στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στα εμπόδια που αντιμετωπίζουν, καθώς και στον τρόπο που το φύλο ή η ηλικία επηρεάζουν τη συμμετοχή τους στη διά βίου εκπαίδευση. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιήθηκε η χρήση ερωτηματολογίου στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας. Το δείγμα που μετέχει στην έρευνα αποτελούν εκπαιδευόμενοι σε Ι.Ε.Κ. της Θεσσαλονίκης. Το ερωτηματολόγιο που αξιοποιήθηκε είναι του Καραλή, το οποίο μοιράστηκε σε έντυπη μορφή στους εκπαιδευόμενους των Ι.Ε.Κ. μετά από συγκατάθεση του διευθυντή. Μετά από τη συλλογή των δεδομένων έγινε στατιστική ανάλυση μέσω του S.P.S.S. και ακολούθησε συσχετισμός μεταξύ μεταβλητών, κινήτρων και εμποδίων. | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Διά βίου μάθηση | el |
dc.subject | Ι.Ε.Κ. | el |
dc.subject | Κίνητρα | el |
dc.subject | Εμπόδια | el |
dc.subject | Προσδοκίες | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.subject | Φύλο | el |
dc.subject | Ηλικία | el |
dc.title | Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευομένων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του νομού Θεσσαλονίκης σχετικά με τα κίνητρα και τα εμπόδια συμμετοχής σε επιμορφωτικά προγράμματα. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KyroudiAthanasiaMsc2022.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License