Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27920
Συγγραφέας: Πάσχου, Θεοδώρα
Τίτλος: Predicting consumer emotions through mouse tracking on gamified marketing campaigns
Αλλοι τίτλοι: Μοντέλο πρόβλεψης συναισθημάτων μέσω κινήσεων ποντικιού σε διαφημιστική καμπάνια με στοιχεία παιχνιδιού
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Πρωτόγερος, Νικόλαος
Περίληψη: Μοντέλο πρόβλεψης συναισθημάτων μέσω κινήσεων ποντικιού σε διαφημιστική καμπάνια με στοιχεία παιχνιδιού.
Λέξεις Κλειδιά: Mouse tracking
Gamification
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaschouTheodoraMsc2022.pdf1.79 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons