Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρωτόγερος, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΠάσχου, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2022-11-25T08:14:19Z-
dc.date.available2022-11-25T08:14:19Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27920-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΜοντέλο πρόβλεψης συναισθημάτων μέσω κινήσεων ποντικιού σε διαφημιστική καμπάνια με στοιχεία παιχνιδιού.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectMouse trackingen
dc.subjectGamificationen
dc.titlePredicting consumer emotions through mouse tracking on gamified marketing campaignsen
dc.title.alternativeΜοντέλο πρόβλεψης συναισθημάτων μέσω κινήσεων ποντικιού σε διαφημιστική καμπάνια με στοιχεία παιχνιδιούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaschouTheodoraMsc2022.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons