Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27822
Συγγραφέας: Τσώνη, Μαρία
Τίτλος: Σχέση βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και η πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζονται οι σχέσεις του βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή, με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα επιδιώκεται να γίνει και η σύνδεση με την πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη τους. Σκοπός της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των συγκεκριμένων μεταβλητών, εντός του σχολικού πλαισίου. Το δείγμα των συμμετεχόντων ήταν 309 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα καθηγητές γυμνασίων και λυκείων. Η διερευνητική ανάλυση παραγόντων (Exploratory Factor Analysis-EFA) η οποία διενεργήθηκε με το στατιστικό πρόγραμμα ανάλυσης ποσοτικών δεδομένων IMB SPSS Statistics 23, συνέβαλε στην εκκαθάριση και ανάλυση των πρωτογενών δεδομένων που συλλέχτηκαν. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των παραγόντων, με την χρήση της μεθόδου Partial Least Squares (PLS), κάνοντας χρήση του προγράμματος SmartPLS 3. Η ολοκλήρωση της στατιστικής διαδικασίας, επιβεβαίωσε όλες τις ερευνητικές υποθέσεις. Ο βαθμός ετοιμότητας για αλλαγή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φαίνεται ότι σχετίζεται θετικά με το βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση υπολογιστή. Παράλληλα, ο βαθμός ετοιμότητας για αλλαγή και ο βαθμός αυτεπάρκειας στη χρήση υπολογιστή φαίνεται ότι σχετίζονται θετικά με τη πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη.
Λέξεις Κλειδιά: Ετοιμότητα για Αλλαγή
Αυτεπάρκεια Χρήσης Υπολογιστή
Εκπαιδευτικοί
Υποστηρικτική Τεχνολογία
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsoniMariaMsc2022.pdf769.34 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons