Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27822
Συγγραφέας: | Τσώνη, Μαρία |
Τίτλος: | Σχέση βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και η πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2022 |
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης |
Επόπτης Καθηγητής: | Βαλκάνος, Ευθύμιος |
Περίληψη: | Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζονται οι σχέσεις του βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή, με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα επιδιώκεται να γίνει και η σύνδεση με την πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη τους. Σκοπός της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των συγκεκριμένων μεταβλητών, εντός του σχολικού πλαισίου. Το δείγμα των συμμετεχόντων ήταν 309 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα καθηγητές γυμνασίων και λυκείων. Η διερευνητική ανάλυση παραγόντων (Exploratory Factor Analysis-EFA) η οποία διενεργήθηκε με το στατιστικό πρόγραμμα ανάλυσης ποσοτικών δεδομένων IMB SPSS Statistics 23, συνέβαλε στην εκκαθάριση και ανάλυση των πρωτογενών δεδομένων που συλλέχτηκαν. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των παραγόντων, με την χρήση της μεθόδου Partial Least Squares (PLS), κάνοντας χρήση του προγράμματος SmartPLS 3. Η ολοκλήρωση της στατιστικής διαδικασίας, επιβεβαίωσε όλες τις ερευνητικές υποθέσεις. Ο βαθμός ετοιμότητας για αλλαγή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φαίνεται ότι σχετίζεται θετικά με το βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση υπολογιστή. Παράλληλα, ο βαθμός ετοιμότητας για αλλαγή και ο βαθμός αυτεπάρκειας στη χρήση υπολογιστή φαίνεται ότι σχετίζονται θετικά με τη πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη. |
Λέξεις Κλειδιά: | Ετοιμότητα για Αλλαγή Αυτεπάρκεια Χρήσης Υπολογιστή Εκπαιδευτικοί Υποστηρικτική Τεχνολογία Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. |
Δικαιώματα: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
TsoniMariaMsc2022.pdf | 769.34 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons