Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27822
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Βαλκάνος, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Τσώνη, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T08:01:51Z | - |
dc.date.available | 2022-10-31T08:01:51Z | - |
dc.date.issued | 2022 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27822 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. | el |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζονται οι σχέσεις του βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή, με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα επιδιώκεται να γίνει και η σύνδεση με την πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη τους. Σκοπός της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των συγκεκριμένων μεταβλητών, εντός του σχολικού πλαισίου. Το δείγμα των συμμετεχόντων ήταν 309 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα καθηγητές γυμνασίων και λυκείων. Η διερευνητική ανάλυση παραγόντων (Exploratory Factor Analysis-EFA) η οποία διενεργήθηκε με το στατιστικό πρόγραμμα ανάλυσης ποσοτικών δεδομένων IMB SPSS Statistics 23, συνέβαλε στην εκκαθάριση και ανάλυση των πρωτογενών δεδομένων που συλλέχτηκαν. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των παραγόντων, με την χρήση της μεθόδου Partial Least Squares (PLS), κάνοντας χρήση του προγράμματος SmartPLS 3. Η ολοκλήρωση της στατιστικής διαδικασίας, επιβεβαίωσε όλες τις ερευνητικές υποθέσεις. Ο βαθμός ετοιμότητας για αλλαγή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φαίνεται ότι σχετίζεται θετικά με το βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση υπολογιστή. Παράλληλα, ο βαθμός ετοιμότητας για αλλαγή και ο βαθμός αυτεπάρκειας στη χρήση υπολογιστή φαίνεται ότι σχετίζονται θετικά με τη πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη. | el |
dc.format.extent | 119 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Ετοιμότητα για Αλλαγή | el |
dc.subject | Αυτεπάρκεια Χρήσης Υπολογιστή | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | Υποστηρικτική Τεχνολογία | el |
dc.subject | Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.title | Σχέση βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και η πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TsoniMariaMsc2022.pdf | 769.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License