Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27275
Συγγραφέας: Παπαρρίζου, Κωνσταντίνα
Τίτλος: Εφαρμογή της STEAM διδασκαλίας στην Ελλάδα: διερευνώντας τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Βαϊοπούλου, Χαρίκλεια - Παναγιώτα
Περίληψη: Με την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας, οι εργαζόμενοι στα σχολεία όλων των βαθμίδων έρχονται αντιμέτωποι με μία νέα πραγματικότητα. Ειδικά κατά την φετινή είσοδο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι Έλληνες επαγγελματίες της εκπαίδευσης καλούνται να εφαρμόσουν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιήσουν τη διδασκαλία μέσω STEAM. Στην παρούσα μελέτη θα διερευνηθούν οι στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που σχετίζονται με θέματα STEM, καθώς και οι τρόποι εφαρμογής τους. Για τη συλλογή δεδομένων αξιοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, με σκοπό να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις πρακτικές της διδασκαλίας STEM για περίπου 202 εν-ενεργεία εκπαιδευτικούς. Τα αποτελέσματα αναμένεται να αναδείξουν ότι οι παιδαγωγοί εμφανίζουν σε γενικότερα πλαίσια θετικές αντιλήψεις για τα STEAM, ενώ όσον αφορά τους τρόπους εφαρμογής τους επιλέγουν διαθεματικές προσεγγίσεις, ούτως ώστε να εμπλέξουν αρκετά γνωστικά αντικείμενα ταυτόχρονα.
Λέξεις Κλειδιά: Μάθηση βάσει έργου
Μάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaparrizouKonstantina Msc2022.pdf1.19 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons