Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαϊοπούλου, Χαρίκλεια - Παναγιώταel
dc.contributor.authorΠαπαρρίζου, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2022-07-26T06:45:58Z-
dc.date.available2022-07-26T06:45:58Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27275-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΜε την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας, οι εργαζόμενοι στα σχολεία όλων των βαθμίδων έρχονται αντιμέτωποι με μία νέα πραγματικότητα. Ειδικά κατά την φετινή είσοδο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι Έλληνες επαγγελματίες της εκπαίδευσης καλούνται να εφαρμόσουν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιήσουν τη διδασκαλία μέσω STEAM. Στην παρούσα μελέτη θα διερευνηθούν οι στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που σχετίζονται με θέματα STEM, καθώς και οι τρόποι εφαρμογής τους. Για τη συλλογή δεδομένων αξιοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, με σκοπό να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις πρακτικές της διδασκαλίας STEM για περίπου 202 εν-ενεργεία εκπαιδευτικούς. Τα αποτελέσματα αναμένεται να αναδείξουν ότι οι παιδαγωγοί εμφανίζουν σε γενικότερα πλαίσια θετικές αντιλήψεις για τα STEAM, ενώ όσον αφορά τους τρόπους εφαρμογής τους επιλέγουν διαθεματικές προσεγγίσεις, ούτως ώστε να εμπλέξουν αρκετά γνωστικά αντικείμενα ταυτόχρονα.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜάθηση βάσει έργουel
dc.subjectΜάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτωνel
dc.titleΕφαρμογή της STEAM διδασκαλίας στην Ελλάδα: διερευνώντας τις αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaparrizouKonstantina Msc2022.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons