Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27275
Author: Παπαρρίζου, Κωνσταντίνα
Title: Εφαρμογή της STEAM διδασκαλίας στην Ελλάδα: διερευνώντας τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Βαϊοπούλου, Χαρίκλεια - Παναγιώτα
Abstract: Με την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας, οι εργαζόμενοι στα σχολεία όλων των βαθμίδων έρχονται αντιμέτωποι με μία νέα πραγματικότητα. Ειδικά κατά την φετινή είσοδο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι Έλληνες επαγγελματίες της εκπαίδευσης καλούνται να εφαρμόσουν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιήσουν τη διδασκαλία μέσω STEAM. Στην παρούσα μελέτη θα διερευνηθούν οι στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που σχετίζονται με θέματα STEM, καθώς και οι τρόποι εφαρμογής τους. Για τη συλλογή δεδομένων αξιοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, με σκοπό να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις πρακτικές της διδασκαλίας STEM για περίπου 202 εν-ενεργεία εκπαιδευτικούς. Τα αποτελέσματα αναμένεται να αναδείξουν ότι οι παιδαγωγοί εμφανίζουν σε γενικότερα πλαίσια θετικές αντιλήψεις για τα STEAM, ενώ όσον αφορά τους τρόπους εφαρμογής τους επιλέγουν διαθεματικές προσεγγίσεις, ούτως ώστε να εμπλέξουν αρκετά γνωστικά αντικείμενα ταυτόχρονα.
Keywords: Μάθηση βάσει έργου
Μάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτων
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaparrizouKonstantina Msc2022.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons