Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27269
Συγγραφέας: Γαρμπή, Γερασιμούλα
Τίτλος: Αξιοποίηση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων στη διδακτική πράξη από πιστοποιημένους Α' και Β' επιπέδου Τ.Π.Ε. εκπαιδευτικούς μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Η ενσωμάτωση των ψηφιακών εργαλείων στην καθημερινότητα της διδακτικής πράξης έχει προκαλέσει έντονη κινητοποίηση τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος των Μαθηματικών η χρήση των ψηφιακών εργαλείων έχει κερδίσει έδαφος μεταξύ των διαθέσιμων διδακτικών πρακτικών. Ωστόσο, παρά την επένδυση της εκπαιδευτική πολιτικής στην υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης, σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Μαθηματικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα που αφορούν στην αξιοποίηση των ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων, ως συνάρτηση της επιμόρφωσης τους στα προγράμματα Α και Β επιπέδου Τ.Π.Ε. Μεθοδολογικά, η μελέτη ακολουθεί την ποσοτική προσέγγιση με χρήση ερωτηματολογίου και καταγράφονται οι απόψεις και οι στάσεις 150 εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στο διδακτικό τους έργο. Όπως προκύπτει από τα πορίσματα της έρευνας, η επιμόρφωση φαίνεται να επιδρά θετικά στη συχνότητα αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων από τους εκπαιδευτικούς. Μάλιστα, οι εκπαιδευτικοί συμφωνούν ομόφωνα ότι η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων επιδρά στο εκπαιδευτικό έργο και αποδέχονται περισσότερο την αποτελεσματικότητα των ψηφιακών μέσων μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης.
Λέξεις Κλειδιά: Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.)
Μαθηματικά
Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων
Πεποιθήσεις εκπαιδευτικών
Επιμόρφωση Α και Β επιπέδου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GarmpiGerasimoulaMsc2022.pdf1.78 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons