Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΓαρμπή, Γερασιμούλαel
dc.date.accessioned2022-07-25T07:03:32Z-
dc.date.available2022-07-25T07:03:32Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27269-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ ενσωμάτωση των ψηφιακών εργαλείων στην καθημερινότητα της διδακτικής πράξης έχει προκαλέσει έντονη κινητοποίηση τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος των Μαθηματικών η χρήση των ψηφιακών εργαλείων έχει κερδίσει έδαφος μεταξύ των διαθέσιμων διδακτικών πρακτικών. Ωστόσο, παρά την επένδυση της εκπαιδευτική πολιτικής στην υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης, σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Μαθηματικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα που αφορούν στην αξιοποίηση των ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων, ως συνάρτηση της επιμόρφωσης τους στα προγράμματα Α και Β επιπέδου Τ.Π.Ε. Μεθοδολογικά, η μελέτη ακολουθεί την ποσοτική προσέγγιση με χρήση ερωτηματολογίου και καταγράφονται οι απόψεις και οι στάσεις 150 εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στο διδακτικό τους έργο. Όπως προκύπτει από τα πορίσματα της έρευνας, η επιμόρφωση φαίνεται να επιδρά θετικά στη συχνότητα αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων από τους εκπαιδευτικούς. Μάλιστα, οι εκπαιδευτικοί συμφωνούν ομόφωνα ότι η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων επιδρά στο εκπαιδευτικό έργο και αποδέχονται περισσότερο την αποτελεσματικότητα των ψηφιακών μέσων μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.)el
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΑξιοποίηση ψηφιακών εργαλείωνel
dc.subjectΠεποιθήσεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕπιμόρφωση Α και Β επιπέδουel
dc.titleΑξιοποίηση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων στη διδακτική πράξη από πιστοποιημένους Α' και Β' επιπέδου Τ.Π.Ε. εκπαιδευτικούς μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GarmpiGerasimoulaMsc2022.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons