Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25852
Συγγραφέας: Σκράπας, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Οι αντιδράσεις και οι εμπειρίες των καταναλωτών στις ενέργειες τεχνητής νοημοσύνης του μάρκετινγκ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει επιφέρει αλλαγές του τρόπου λειτουργίας σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στον χώρο του μάρκετινγκ όπου η υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, δημιούργησε μία νέα πραγματικότητα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Στην παρούσα μελέτη έγινε προσπάθεια να αποτυπωθούν οι αντιδράσεις των καταναλωτών απέναντι στις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης του μάρκετινγκ και να διερευνηθεί εάν η συγκεκριμένη τεχνολογία χαίρει της εμπιστοσύνης και της αποδοχής του κοινού ενώ παράλληλα αναλύθηκε ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται και τα αποτελέσματα που έχει επιφέρει. Για την υλοποίηση της έρευνας συγκεντρώθηκαν δεδομένα μέσω ενός ερωτηματολογίου, που δημιουργήθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία της υφιστάμενης βιβλιογραφίας. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα αποτελούν τμήμα των καταναλωτών με χαρακτηριστικά αντίστοιχα του γενικού πληθυσμού. Μέσω του ερωτηματολογίου, αρχικά μελετήθηκε η άποψη του καταναλωτή σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη ως τεχνολογία, στη συνέχεια καταγράφηκε η αντίδρασή του έναντι των δύο χαρακτηριστικών εφαρμογών της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, των εικονικών συνομιλητών και των προσωποποιημένων προτάσεων και ολοκληρώθηκε με την έρευνα της πρόθεσής του να χρησιμοποιεί τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, βάσει της άποψής του σχετικά με την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την εμπιστοσύνη και την ποιότητα αυτών. Από τα αποτελέσματα της μελέτης διακρίνεται μία επιφυλακτικότητα και διστακτικότητα των καταναλωτών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη. Οι εικονικοί συνομιλητές και οι προσωποποιημένες προτάσεις χρησιμοποιούνται από τους καταναλωτές ωστόσο χρήζουν βελτίωσης προκειμένου να γίνουν αποδεκτοί. Τέλος, το καταναλωτικό κοινό αναγνωρίζει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και υπάρχει μία τάση αύξησης της εμπιστοσύνης μελλοντικά.
Λέξεις Κλειδιά: Τεχνητή νοημοσύνη
Μάρκετινγκ
Καταναλωτής
Εικονικός συνομιλητής
Αποδοχή τεχνολογίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SkrapasKonstantinosMsc2021.pdf3.98 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons