Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότσου, Ροδούλαel
dc.contributor.authorΣκράπας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2021-10-11T15:35:52Z-
dc.date.available2021-10-11T15:35:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25852-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει επιφέρει αλλαγές του τρόπου λειτουργίας σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στον χώρο του μάρκετινγκ όπου η υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, δημιούργησε μία νέα πραγματικότητα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Στην παρούσα μελέτη έγινε προσπάθεια να αποτυπωθούν οι αντιδράσεις των καταναλωτών απέναντι στις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης του μάρκετινγκ και να διερευνηθεί εάν η συγκεκριμένη τεχνολογία χαίρει της εμπιστοσύνης και της αποδοχής του κοινού ενώ παράλληλα αναλύθηκε ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται και τα αποτελέσματα που έχει επιφέρει. Για την υλοποίηση της έρευνας συγκεντρώθηκαν δεδομένα μέσω ενός ερωτηματολογίου, που δημιουργήθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία της υφιστάμενης βιβλιογραφίας. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα αποτελούν τμήμα των καταναλωτών με χαρακτηριστικά αντίστοιχα του γενικού πληθυσμού. Μέσω του ερωτηματολογίου, αρχικά μελετήθηκε η άποψη του καταναλωτή σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη ως τεχνολογία, στη συνέχεια καταγράφηκε η αντίδρασή του έναντι των δύο χαρακτηριστικών εφαρμογών της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, των εικονικών συνομιλητών και των προσωποποιημένων προτάσεων και ολοκληρώθηκε με την έρευνα της πρόθεσής του να χρησιμοποιεί τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, βάσει της άποψής του σχετικά με την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την εμπιστοσύνη και την ποιότητα αυτών. Από τα αποτελέσματα της μελέτης διακρίνεται μία επιφυλακτικότητα και διστακτικότητα των καταναλωτών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη. Οι εικονικοί συνομιλητές και οι προσωποποιημένες προτάσεις χρησιμοποιούνται από τους καταναλωτές ωστόσο χρήζουν βελτίωσης προκειμένου να γίνουν αποδεκτοί. Τέλος, το καταναλωτικό κοινό αναγνωρίζει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και υπάρχει μία τάση αύξησης της εμπιστοσύνης μελλοντικά.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectΕικονικός συνομιλητήςel
dc.subjectΑποδοχή τεχνολογίαςel
dc.titleΟι αντιδράσεις και οι εμπειρίες των καταναλωτών στις ενέργειες τεχνητής νοημοσύνης του μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SkrapasKonstantinosMsc2021.pdf3.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons