Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25291
Συγγραφέας: Παντάλη, Άννα
Τίτλος: Η στάση του καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό και παραδοσιακό εμπόριο. μια εμπειρική μελέτη στη βιομηχανία γρήγορης μόδας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Το ηλεκτρονικό εμπόριο, πιο επίκαιρο από ποτέ, απασχολεί σε μεγάλο βαθμό καταναλωτές και εταιρείες, καθώς με την εξέλιξη της τεχνολογίας, και ιδίως με την εμφάνιση της πανδημίας COVID-19, μπήκε έντονα στη ζωή μας κι έγινε καθημερινότητα. Υπάρχει μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που αφορά το παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο που στόχος της είναι να διαμορφώσει μια γενική και πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα δύο αυτά μέσα αγορών. Ωστόσο, η βιβλιογραφική ανάλυση για το παραδοσιακό εμπόριο είναι εκτενέστερη σε σύγκριση με το ηλεκτρονικό, γι’αυτό και στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να καλύψει σε ένα βαθμό αυτό το ερευνητικό κενό. Τα βασικά τέσσερα στοιχεία που θα μελετηθούν σε αυτή τη διπλωματική εργασία, με σκοπό την ανάλυση και κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η αναλωσιμότητα, έλλειψη-σπανιότητα, συσσώρευση και τιμή των προϊόντων. Με βάση αυτές τις τέσσερις μεταβλητές θα καθορίσουμε ποιες είναι οι καινούργιες τάσεις των καταναλωτών απέναντι στις εταιρείες γρήγορης μόδας τόσο για το παραδοσιακό όσο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για τη διερεύνηση και ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο των εταιρειών γρήγορης μόδας, διεξήχθη εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο βασίζεται σε παρόμοιες μελέτες και έρευνες που έχουν ήδη διεξαχθεί στο παρελθόν. Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε μέσω email και social media, (Facebook, Instagram, Viber), με τη μορφή Google Forms, σε καταναλωτές κάθε ηλικίας και πελάτες εταιρειών γρήγορης μόδας. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Μέσα από αυτή την έρευνα προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα, όπως είναι η μεγάλη αντιλαμβανόμενη αναλωσιμότητα εντός των καταστημάτων, η μικρή σπανιότητα εντός καταστημάτων και μια ουδετερότητα τόσο για την αντιλαμβανόμενη συσσώρευση προϊόντων όσο και για τη χαμηλή τιμή αυτών.
Λέξεις Κλειδιά: Αναλωσιμότητα
Έλλειψη-σπανιότητα
Συσσώρευση
Τιμή
Συμπεριφορά καταναλωτή
Γρήγορη μόδα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PantaliAnnaMsc2021.pdf2.19 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
PantaliAnnaMsc2021present.pdfΠαρουσίαση2.57 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.