Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΠαντάλη, Άνναel
dc.date.accessioned2021-04-05T06:47:50Z-
dc.date.available2021-04-05T06:47:50Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25291-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο, πιο επίκαιρο από ποτέ, απασχολεί σε μεγάλο βαθμό καταναλωτές και εταιρείες, καθώς με την εξέλιξη της τεχνολογίας, και ιδίως με την εμφάνιση της πανδημίας COVID-19, μπήκε έντονα στη ζωή μας κι έγινε καθημερινότητα. Υπάρχει μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που αφορά το παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο που στόχος της είναι να διαμορφώσει μια γενική και πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα δύο αυτά μέσα αγορών. Ωστόσο, η βιβλιογραφική ανάλυση για το παραδοσιακό εμπόριο είναι εκτενέστερη σε σύγκριση με το ηλεκτρονικό, γι’αυτό και στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να καλύψει σε ένα βαθμό αυτό το ερευνητικό κενό. Τα βασικά τέσσερα στοιχεία που θα μελετηθούν σε αυτή τη διπλωματική εργασία, με σκοπό την ανάλυση και κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η αναλωσιμότητα, έλλειψη-σπανιότητα, συσσώρευση και τιμή των προϊόντων. Με βάση αυτές τις τέσσερις μεταβλητές θα καθορίσουμε ποιες είναι οι καινούργιες τάσεις των καταναλωτών απέναντι στις εταιρείες γρήγορης μόδας τόσο για το παραδοσιακό όσο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για τη διερεύνηση και ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στο παραδοσιακό και ηλεκτρονικό εμπόριο των εταιρειών γρήγορης μόδας, διεξήχθη εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο βασίζεται σε παρόμοιες μελέτες και έρευνες που έχουν ήδη διεξαχθεί στο παρελθόν. Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε μέσω email και social media, (Facebook, Instagram, Viber), με τη μορφή Google Forms, σε καταναλωτές κάθε ηλικίας και πελάτες εταιρειών γρήγορης μόδας. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Μέσα από αυτή την έρευνα προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα, όπως είναι η μεγάλη αντιλαμβανόμενη αναλωσιμότητα εντός των καταστημάτων, η μικρή σπανιότητα εντός καταστημάτων και μια ουδετερότητα τόσο για την αντιλαμβανόμενη συσσώρευση προϊόντων όσο και για τη χαμηλή τιμή αυτών.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΑναλωσιμότηταel
dc.subjectΈλλειψη-σπανιότηταel
dc.subjectΣυσσώρευσηel
dc.subjectΤιμήel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΓρήγορη μόδαel
dc.titleΗ στάση του καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό και παραδοσιακό εμπόριο. μια εμπειρική μελέτη στη βιομηχανία γρήγορης μόδας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PantaliAnnaMsc2021.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open
PantaliAnnaMsc2021present.pdfΠαρουσίαση2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.