Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25277
Συγγραφέας: Βρύκου, Μαρία
Τίτλος: Η σημασία του σχεδίου εξαγωγικού μάρκετινγκ για τις μικρομεσαίες εξαγωγικές επιχειρήσεις
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τη σημασία του εξαγωγικού Marketing καθώς και τον σχεδιασμό του εξαγωγικού σχεδίου Marketing. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή στο γενικό πλαίσιο της εργασίας. Στο πρώτο κεφάλαιο τονίζεται η συμβολή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην οικονομική ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Παρουσιάζονται οι ορισμοί των ΜΜΕ στο διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον, εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, οι βασικοί κλάδοι στους οποίους χωρίζονται και τα χαρακτηριστικά που τις διακρίνουν. Τέλος τονίζεται η σπουδαιότητα και η προσφορά των ΜΜΕ τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή οικονομία. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει τη σημασία και τους παράγοντες που ωθούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν εξαγωγικά. Γίνεται αναφορά στις κυριότερες μεθόδους εξαγωγών καθώς και ανάλυσή τους ανά κατηγορία. Αναφέρονται επίσης τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των εξαγωγών και αναλύονται τα κίνητρα και τα εξαγωγικά εμπόδια που κατέχουν καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη σημασία της επιλογής στρατηγικής διεθνοποίησης των ΜΜΕ στο διεθνές περιβάλλον και αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την εξαγωγική επιβίωση και επιτυχία τους, καθώς και την αποτυχία της. Η μελέτη ολοκληρώνεται στο τέταρτο κεφάλαιο με την έκθεση της σημαντικότητας ενός εξαγωγικού σχεδίου marketing ως οδηγού επιτυχίας και την παρουσίαση των βασικών βημάτων για την προετοιμασία των επιχειρήσεων πριν την είσοδό τους στην ενδιαφερόμενη αγορά. Τέλος ακολουθούν συμπεράσματα και προτάσεις βελτίωσης.
Λέξεις Κλειδιά: Μικρομεσαία επιχείρηση
Εξαγωγές
Εξαγωγικό μάρκετινγκ
Σχεδιασμό εξαγωγικού σχεδίου Marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VrykouMariaMsc2021.pdf1.46 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.