Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΒρύκου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-04-01T06:37:49Z-
dc.date.available2021-04-01T06:37:49Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25277-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τη σημασία του εξαγωγικού Marketing καθώς και τον σχεδιασμό του εξαγωγικού σχεδίου Marketing. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή στο γενικό πλαίσιο της εργασίας. Στο πρώτο κεφάλαιο τονίζεται η συμβολή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην οικονομική ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Παρουσιάζονται οι ορισμοί των ΜΜΕ στο διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον, εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, οι βασικοί κλάδοι στους οποίους χωρίζονται και τα χαρακτηριστικά που τις διακρίνουν. Τέλος τονίζεται η σπουδαιότητα και η προσφορά των ΜΜΕ τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή οικονομία. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει τη σημασία και τους παράγοντες που ωθούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν εξαγωγικά. Γίνεται αναφορά στις κυριότερες μεθόδους εξαγωγών καθώς και ανάλυσή τους ανά κατηγορία. Αναφέρονται επίσης τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των εξαγωγών και αναλύονται τα κίνητρα και τα εξαγωγικά εμπόδια που κατέχουν καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη σημασία της επιλογής στρατηγικής διεθνοποίησης των ΜΜΕ στο διεθνές περιβάλλον και αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την εξαγωγική επιβίωση και επιτυχία τους, καθώς και την αποτυχία της. Η μελέτη ολοκληρώνεται στο τέταρτο κεφάλαιο με την έκθεση της σημαντικότητας ενός εξαγωγικού σχεδίου marketing ως οδηγού επιτυχίας και την παρουσίαση των βασικών βημάτων για την προετοιμασία των επιχειρήσεων πριν την είσοδό τους στην ενδιαφερόμενη αγορά. Τέλος ακολουθούν συμπεράσματα και προτάσεις βελτίωσης.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜικρομεσαία επιχείρησηel
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΕξαγωγικό μάρκετινγκel
dc.subjectΣχεδιασμό εξαγωγικού σχεδίου Marketingel
dc.titleΗ σημασία του σχεδίου εξαγωγικού μάρκετινγκ για τις μικρομεσαίες εξαγωγικές επιχειρήσειςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VrykouMariaMsc2021.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.