Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΛεωνίδου, Ευμορφίαel
dc.date.accessioned2021-01-11T13:31:01Z-
dc.date.available2021-01-11T13:31:01Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24882-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να μελετήσει τις στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου που προτείνονται για την διδασκαλία μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και στην συνέχεια να καταγράψει τις επιλογές φιλολόγων γενικής και ειδικής αγωγής ως προς αυτή την κατηγορία των μαθητών. Στην έρευνα συμμετείχαν 95 εκπαιδευτικοί, στους οποίους δόθηκαν τα λάθη μιας μαθήτριας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στον τομέα του λεξιλογίου μετά την ανάγνωση ενός άγνωστου γι’ αυτήν κειμένου. Στην συνέχεια τους ζητήθηκε να επιλέξουν τις στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου με τις οποίες θα υποστήριζαν την μαθήτρια. Οι μέθοδοι που παρουσιάζονταν ήταν οι τρεις πιο αποτελεσματικές σύμφωνα με την διεθνή έρευνα, η μνημονική στρατηγική ή στρατηγική λέξεως-κλειδιού, η μορφολογική μέθοδος και η διαδραστική στρατηγική της σημασιολογικής χαρτογράφησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί τόσο γενικής όσο και ειδικής αγωγής συμφωνούν στην πλειοψηφία και με τις τρεις μεθόδους διδασκαλίας λεξιλογίου, με εξαίρεση τους φιλολόγους γενικής αγωγής που διαφωνούν με την εφαρμογή της μορφολογικής μεθόδου.el
dc.format.extent1-192el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιλογές εκπαιδευτικώνel
dc.titleΣτρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και διδακτικές επιλογές φιλολόγων γενικής και ειδικής αγωγήςel
dc.title.alternativeVocabulary teaching strategies for students with learning disabilities and teaching options of general and special education teachersen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LeonidouEumorfiaMsc2020.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons