Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24194
Συγγραφέας: Παπαθανασίου, Σταυρούλα
Τίτλος: Αυτοσχέδιες και προτεινόμενες πολλαπλές αναπαραστάσεις για την επίλυση μαθηματικού προβλήματος από μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Η επίλυση μαθηματικού προβλήματος σύμφωνα με έρευνες δυσκολεύει τους μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Από τους διάφορους τύπους μαθηματικών προβλημάτων εκείνος που φαίνεται να δυσκολεύει ιδιαίτερα τους μαθητές είναι εκείνος των προβλημάτων σύγκρισης. Για την επίτευξη της κατανόησης των μαθηματικών προβλημάτων σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η χρήση των αναπαραστάσεων και ειδικότερα των επαρκών σχηματικών αναπαραστάσεων. Ωστόσο, μεγάλος αριθμός των μαθητών εστιάζει στη χρήση των λέξεων - κλειδιών προκειμένου να επιλύσει το εκάστοτε μαθηματικό πρόβλημα. Μέσα από την παρούσα έρευνα προέκυψε ότι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες οι οποίοι φοιτούν στις τρεις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τη στρατηγική της λέξης - κλειδί. Επίσης, βρέθηκε ότι όταν σχεδιάζουν οι ίδιοι μια αναπαράσταση η πλειοψηφία των αναπαραστάσεων είναι ανεπαρκείς και μεγάλος αριθμός αυτών είναι εικονογραφικές.
Λέξεις Κλειδιά: Μαθηματικό πρόβλημα
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Επαρκής/ανεπαρκής αναπαράσταση
Σχηματική αναπαράσταση
Εικονογραφική αναπαράσταση
Ομοιογενής/ετερογενής αναπαράσταση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapathanasiouStauroulaMsc2020.pdf2.45 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons