Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24055
Συγγραφέας: Δημητριάδου, Ελένη
Τίτλος: Βιωματική μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων στον τομέα του Τουρισμού στην Ελλάδα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία διερευνά το πεδίο της βιωματικής μάθησης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Έπειτα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και μέσα από την ερευνητική διεργασία διερευνώνται οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων κυρίως στον τομέα του Τουρισμού στην Ελλάδα. Για τους σκοπό αυτής της εργασίας, με τίτλο «Βιωματική μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων στον τομέα του Τουρισμού στην Ελλάδα.» έγινε μελέτη με τη χρήση της βολικής δειγματοληπτικής έρευνας και δόθηκαν τα ερωτηματολόγια σε εκπαιδευτές ενηλίκων στον Τουριστικό τομέα. Αυτή η μελέτη έχει εφαρμόσει και ενσωματώσει τη θεωρία στην οποία στηρίζονται πολυάριθμες και διαφορετικές ερμηνείες που ερευνητές και εκπαιδευτικοί έχουν προτείνει όσον αφορά την αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών στην εκπαίδευση ενηλίκων. Η προσδοκία όσον αφορά την επιτυχία του ερωτηματολογίου στηριζότανε πολύ στη διάκριση αυτών των εκπαιδευτών που εφαρμόζουν τις συμμετοχικές τεχνικές από αυτούς που δεν τις εφαρμόζουν. Αυτός το γεγονός από μόνο του υποδηλώνει ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση την επαγγελματική ανάπτυξη για να ενισχυθούν οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτών ότι μπορούν να επιτύχουν στην εφαρμογή μία καινοτομίας στο δικό τους εκπαιδευτικό αντικείμενο. Αυτό μπορεί να απαιτεί υποστήριξη και προσαρμογή της καινοτομίας. Λέξεις κλειδιά: βιωματική μάθηση, εκπαίδευση ενηλίκων, εκπαιδευτές ενηλίκων, μορφές διδασκαλίας, συμμετοχικές τεχνικές
Λέξεις Κλειδιά: Βιωματική μάθηση
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εκπαιδευτές ενηλίκων
Συμμετοχικές τεχνικές
Μορφές διδασκαλίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DimitriadouEleniMsc2020.pdfMsc1.67 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons