Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΔημητριάδου, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-06-30T11:52:45Z-
dc.date.available2020-06-30T11:52:45Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24055-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά το πεδίο της βιωματικής μάθησης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Έπειτα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και μέσα από την ερευνητική διεργασία διερευνώνται οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων κυρίως στον τομέα του Τουρισμού στην Ελλάδα. Για τους σκοπό αυτής της εργασίας, με τίτλο «Βιωματική μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων στον τομέα του Τουρισμού στην Ελλάδα.» έγινε μελέτη με τη χρήση της βολικής δειγματοληπτικής έρευνας και δόθηκαν τα ερωτηματολόγια σε εκπαιδευτές ενηλίκων στον Τουριστικό τομέα. Αυτή η μελέτη έχει εφαρμόσει και ενσωματώσει τη θεωρία στην οποία στηρίζονται πολυάριθμες και διαφορετικές ερμηνείες που ερευνητές και εκπαιδευτικοί έχουν προτείνει όσον αφορά την αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών στην εκπαίδευση ενηλίκων. Η προσδοκία όσον αφορά την επιτυχία του ερωτηματολογίου στηριζότανε πολύ στη διάκριση αυτών των εκπαιδευτών που εφαρμόζουν τις συμμετοχικές τεχνικές από αυτούς που δεν τις εφαρμόζουν. Αυτός το γεγονός από μόνο του υποδηλώνει ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση την επαγγελματική ανάπτυξη για να ενισχυθούν οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτών ότι μπορούν να επιτύχουν στην εφαρμογή μία καινοτομίας στο δικό τους εκπαιδευτικό αντικείμενο. Αυτό μπορεί να απαιτεί υποστήριξη και προσαρμογή της καινοτομίας. Λέξεις κλειδιά: βιωματική μάθηση, εκπαίδευση ενηλίκων, εκπαιδευτές ενηλίκων, μορφές διδασκαλίας, συμμετοχικές τεχνικέςel
dc.format.extent140el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΒιωματική μάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΕκπαιδευτές ενηλίκωνel
dc.subjectΣυμμετοχικές τεχνικέςel
dc.subjectΜορφές διδασκαλίαςel
dc.titleΒιωματική μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Οι μορφές διδασκαλίας και η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές ενηλίκων στον τομέα του Τουρισμού στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DimitriadouEleniMsc2020.pdfMsc1.67 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons