Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23951
Συγγραφέας: Τσαγκάρη, Βαρβάρα
Τίτλος: Η επίδραση των κοινωνικών μέσων στον τουρισμό
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία, στοχεύει στην διερεύνηση των κοινωνικών μέσων και την χρήση τους στον τομέα του τουρισμού. Καθώς τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται ευρέως από τους τουρίστες για την επιλογή, τον σχεδιασμό αλλά και κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσω αυτής της εργασίας επιχειρείται να αναλυθεί η έννοια της ταξιδιωτικής εμπειρίας ,η σπουδαιότητα αυτής, ο ρόλος που παίζουν τα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας, καθώς και τα κίνητρα που οδηγούν τους καταναλωτές στον διαμοιρασμό των τουριστικών εμπειριών τους στα κοινωνικά μέσα.
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνικά μέσα
Τουρισμός
Τουριστική εμπειρία
Διαμοιρασμός εμπειριών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsagkariVarvaraMsc2020.pdf1.39 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons