Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΤσαγκάρη, Βαρβάραel
dc.date.accessioned2020-03-10T10:04:46Z-
dc.date.available2020-03-10T10:04:46Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23951en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία, στοχεύει στην διερεύνηση των κοινωνικών μέσων και την χρήση τους στον τομέα του τουρισμού. Καθώς τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται ευρέως από τους τουρίστες για την επιλογή, τον σχεδιασμό αλλά και κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσω αυτής της εργασίας επιχειρείται να αναλυθεί η έννοια της ταξιδιωτικής εμπειρίας ,η σπουδαιότητα αυτής, ο ρόλος που παίζουν τα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας, καθώς και τα κίνητρα που οδηγούν τους καταναλωτές στον διαμοιρασμό των τουριστικών εμπειριών τους στα κοινωνικά μέσα.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΚοινωνικά μέσαel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΤουριστική εμπειρίαel
dc.subjectΔιαμοιρασμός εμπειριώνel
dc.titleΗ επίδραση των κοινωνικών μέσων στον τουρισμόel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsagkariVarvaraMsc2020.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons