Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23897
Συγγραφέας: Δερβένη, Κωνσταντίνα
Τίτλος: Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το mobile learning : μια προσέγγιση στην Ελλάδα και στη Λετονία
Αλλοι τίτλοι: Perceptions of primary education teachers on mobile learning : an approach in Greek and Latvian teachers
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εκμάθηση μέσω φορητών συσκευών ή αλλιώς mobile learning (m-learning) στην τάξη. Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε με δείγμα 16 συμμετεχόντων, 8 στην Ελλάδα και 8 στη Λετονία. Ημιδομημένες συνεντεύξεις διεξήχθησαν με τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εξέφρασαν τις απόψεις τους για το αν θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη διδασκαλία τους με φορητές συσκευές και αν αυτές θα μπορούσαν να αποτελέσουν αποτελεσματικό εργαλείο για τη μάθηση, την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία των μαθητών. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών και στις δύο χώρες είχε μια θετική στάση απέναντι στην τεχνολογία m-learning και είχαν την πρόθεση να χρησιμοποιήσουν αυτές τις συσκευές στο μέλλον. Σύμφωνα με την άποψή τους, μια τέτοια τεχνολογία θα μπορούσε να αυξήσει τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση και καθώς ολοένα και περισσότερες εφαρμογές εμφανίζονται, η εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να γίνει πιο ελκυστική και παραγωγική. Λίγοι ήταν εκείνοι οι δάσκαλοι που αμφέβαλλαν για την αποτελεσματικότητα του m-learning. Αυτές οι διαφορές στις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετίζονται με τον παράγοντα ‘ηλικία’.
Λέξεις Κλειδιά: Mobile learning
m-learning
Εκμάθηση μέσω φορητών συσκευών
Κινητή μάθηση
Αντιλήψεις
Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DerveniKonstantinaMsc2020.pdf583.12 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.