Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΔερβένη, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2020-02-21T11:35:26Z-
dc.date.available2020-02-21T11:35:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23897-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εκμάθηση μέσω φορητών συσκευών ή αλλιώς mobile learning (m-learning) στην τάξη. Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε με δείγμα 16 συμμετεχόντων, 8 στην Ελλάδα και 8 στη Λετονία. Ημιδομημένες συνεντεύξεις διεξήχθησαν με τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εξέφρασαν τις απόψεις τους για το αν θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη διδασκαλία τους με φορητές συσκευές και αν αυτές θα μπορούσαν να αποτελέσουν αποτελεσματικό εργαλείο για τη μάθηση, την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία των μαθητών. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών και στις δύο χώρες είχε μια θετική στάση απέναντι στην τεχνολογία m-learning και είχαν την πρόθεση να χρησιμοποιήσουν αυτές τις συσκευές στο μέλλον. Σύμφωνα με την άποψή τους, μια τέτοια τεχνολογία θα μπορούσε να αυξήσει τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση και καθώς ολοένα και περισσότερες εφαρμογές εμφανίζονται, η εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να γίνει πιο ελκυστική και παραγωγική. Λίγοι ήταν εκείνοι οι δάσκαλοι που αμφέβαλλαν για την αποτελεσματικότητα του m-learning. Αυτές οι διαφορές στις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετίζονται με τον παράγοντα ‘ηλικία’.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectMobile learningen
dc.subjectm-learningen
dc.subjectΕκμάθηση μέσω φορητών συσκευώνel
dc.subjectΚινητή μάθησηel
dc.subjectΑντιλήψειςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το mobile learning : μια προσέγγιση στην Ελλάδα και στη Λετονίαel
dc.title.alternativePerceptions of primary education teachers on mobile learning : an approach in Greek and Latvian teachersen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DerveniKonstantinaMsc2020.pdf583.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.