Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23707
Συγγραφέας: Σκουμή, Αλεξάνδρα
Τίτλος: Απόψεις ατόμων με αναπηρία σε δομές δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις σχετικά με την προεπαγγελματική εκπαίδευση και την επαγγελματική ένταξη και απασχόληση στην Ελλάδα του 2019
Αλλοι τίτλοι: Perspectives of people with disabilities in secondary and post-secondary education structures and social cooperative enterprises on pre-vocational education and occupation and labour inclusion in Greece of 2019
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση» του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τίτλο ««Απόψεις ατόμων με αναπηρία σε δομές δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις σχετικά με την προεπαγγελματική εκπαίδευση και την επαγγελματική ένταξη και απασχόληση στην Ελλάδα του 2019». Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση διεθνών θεωρητικών δεδομένων σχετικά με την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία σε προεπαγγελματικές δεξιότητες αλλά και το εφικτό της εργασιακής ένταξης και απασχόλησης τους. Ζητήματα που θίγονται είναι η σημασία της εργασίας για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ), οι παράγοντες που συμβάλλουν στην προώθηση ή μη της εργασιακής ένταξης και απασχόλησης, οι μορφές εργασίας αλλά και οι στρατηγικές ένταξης. Μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις εφήβων και ενηλίκων με αναπηρία σε εκπαιδευτικές και εργασιακές δομές, παρουσιάζονται προσωπικές οπτικές και βιώματα σε θεματικές ενότητες που αποκαλύπτουν την εργασιακή ελληνική πραγματικότητα. Με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης και μέσω διαλογικής συζήτησης, παρουσιάζονται απαντήσεις σε καίρια ερευνητικά ερωτήματα όπως τα δομικά στοιχεία δευτεροβάθμιων και μεταδευτεροβάθμιων πλαισίων εκπαίδευσης και εργασίας στην Ελλάδα, η συσχέτιση των στοιχείων του αυτοπροσδιορισμού με την εκπαίδευση και την επαγγελματική πορεία, τα συναισθήματα των μαθητών και εργαζόμενων για τους συμμαθητές/συναδέλφους και τους εκπαιδευτικούς/εργοδότες, οι παράγοντες προώθησης και παρεμπόδισης της εκπαιδευτικής και εργασιακής ένταξης και οι ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις αλλά και τα επαγγελματικά προγράμματα που λαμβάνουν χώρα στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία για τα ΑμεΑ.
Λέξεις Κλειδιά: Απασχόληση ΑμεΑ
Employment
Disability
Transition
Labour-market participation
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SkoumiAlexandraMsc2019.pdf1.14 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons