Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23439
Συγγραφέας: Δημητρακοπούλου, Γεωργία
Τίτλος: Διερεύνηση της στάσης και της πρόθεσης χρήσης του Mystery Skype από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τη στάση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα απέναντι στο διεθνές παιχνίδι, Mystery Skype, αλλά και την πρόθεσή τους να το εντάξουν στη διδασκαλία τους. Το παιχνίδι πραγματοποιείται με τη χρήση της τηλεδιάσκεψης μέσω Skype και εντάσσεται στο πλαίσιο της δράσης του Skype in the classroom. Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται οι ποικίλες χρήσεις του Skype στην εκπαιδευτική διαδικασία, πώς αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν στη σύγχρονη διδακτική και ο τρόπος διεξαγωγής του διεθνούς παιχνιδιού Mystery Skype. Η έρευνα υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας το Μοντέλο Αποδοχής και Υιοθέτησης Τεχνολογίας (ΤΑΜ) στη δημιουργία και ανάλυση των ερωτηματολογίων. Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχθηκαν από τα ερωτηματολόγια έγινε με το στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS. Η ποσοτική έρευνα ενισχύθηκε και με ποιοτικά μέσα, τις συνεντεύξεις 17 εκπαιδευτικών που γνωρίζουν το παιχνίδι. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν τη θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στο Mystery Skype και την πρόθεσή τους να το χρησιμοποιήσουν στο μάθημά τους. Παράλληλα, η έρευνα ενίσχυσε προηγούμενες έρευνες στον τομέα της εκπαίδευσης που έκαναν χρήση του TAM για να περιγράψουν τις μεταβλητές που επηρεάζουν την τάση για χρήση μιας τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ). Τέλος, στόχος της μελέτης αυτής είναι να αναδείξει τη χρήση του Skype στην εκπαιδευτική πράξη, τονίζοντας την ανάγκη για χρήση της τεχνολογίας στη σχολική καθημερινότητα με κοινωνική υπευθυνότητα και όχι ως ένα μέσο εκσυγχρονισμού των διαδικασιών και των μεθόδων διδασκαλίας.
Λέξεις Κλειδιά: Skype
Στάση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DimitrakopoulouGeorgiaMsc2019.pdf1.8 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons