Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23378
Συγγραφέας: Λυρίτση, Βικτώρια
Τίτλος: Η επίδραση των παρεχόμενων υπηρεσιών ως στοιχείο του αλληλένδετου ανθρωπογενούς περιβάλλοντος στην περίπτωση των υπηρεσιών υγείας : η περίπτωση μελέτης ενός δερματολογικού ιατρείου και οι επιπτώσεις στη στρατηγική διαχείρισης μάρκετινγκ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης των υπηρεσιών παροχής φροντίδας της υγείας στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα και ικανοποίηση των ασθενών. Επίσης γίνεται ειδική αναφορά στις στις επικοινωνιακές και διαπροσωπικές ικανότητες των επαγγελματιών υγείας. Η διερεύνηση αυτή στην πορεία εξειδικεύεται στους ασθενείς των δερματολογικών ιατρείων και κλινικών μέσα από την περιορισμένη υπάρχουσα βιβλιογραφία. Στην συνέχεια γίνεται παρουσίαση ενός ιδιωτικού δερματολογικού ιατρείου όπου περιγράφεται ένα περιστατικό στο οποίο παρόλο που η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ήταν υψηλή και όπως επίσης και η γενικότερη ικανοποίηση, παρουσιάστηκε μείωση των εισερχόμενων ασθενών. Επίσης παρουσιάζονται οι ενέργειες που γίνονται από την ιατρό αλλά και από το προσωπικό ώστε να αυξηθεί η πιστότητα (loyalty) των ασθενών αλλά και το ποσοστό ασθενών που είναι πρόθυμοι να συστήσουν το ιατρείο σε τρίτους.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα υπηρεσιών
Υπηρεσίες υγείας
Ικανοποίηση ασθενών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία -- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LyritsiVictoriaMsc2019.pdf461.07 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.