Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352
Συγγραφέας: Ιωαννίδης, Παύλος
Τίτλος: Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Στις αυξανόμενες διεθνοποιημένες οικονομίες, οι αγορές έχουν την τάση να παρουσιάζουν όλο και πιο έντονη εξάρτηση μεταξύ τους και η είσοδος των επιχειρήσεων σε νέες αγορές θεωρείται καταλύτης προκειμένου να αναπτυχθούν και να έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη της εισόδου τους. Η συγκεκριμένη εργασία αναλύει τις διεθνείς αγορές, τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές και τις στρατηγικές marketing που θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν την είσοδό τους. Ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να μάθει σχετικά με την αναγκαιότητα της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και την ανάγκη για άμεσες ξένες επενδύσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος μελετάται η περίπτωση της εταιρείας αλουμινίων Alumil.
In increasing internationalized economies, markets tend to be more and more dependent on each other, and the entry of businesses into new markets is seen as a catalyst in order to develop and have the potential to secure the resources needed to achieve their entry. This work analyzes the international markets, the business models based on which companies are active in the international markets and the marketing strategies that they will have to follow in order to achieve their entry. The reader could learn about the necessity of doing business at international level and the need for foreign direct investment. For a better understanding of the subject, the case of Alumil S.A., a company in the aluminum industry, is studied
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
IoannidisPavlosMsc2019.pdf598.13 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.