Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΙωαννίδης, Παύλοςel
dc.date.accessioned2019-10-02T12:42:43Z-
dc.date.available2019-10-02T12:42:43Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣτις αυξανόμενες διεθνοποιημένες οικονομίες, οι αγορές έχουν την τάση να παρουσιάζουν όλο και πιο έντονη εξάρτηση μεταξύ τους και η είσοδος των επιχειρήσεων σε νέες αγορές θεωρείται καταλύτης προκειμένου να αναπτυχθούν και να έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη της εισόδου τους. Η συγκεκριμένη εργασία αναλύει τις διεθνείς αγορές, τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές και τις στρατηγικές marketing που θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν την είσοδό τους. Ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να μάθει σχετικά με την αναγκαιότητα της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και την ανάγκη για άμεσες ξένες επενδύσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος μελετάται η περίπτωση της εταιρείας αλουμινίων Alumil.el
dc.description.abstractIn increasing internationalized economies, markets tend to be more and more dependent on each other, and the entry of businesses into new markets is seen as a catalyst in order to develop and have the potential to secure the resources needed to achieve their entry. This work analyzes the international markets, the business models based on which companies are active in the international markets and the marketing strategies that they will have to follow in order to achieve their entry. The reader could learn about the necessity of doing business at international level and the need for foreign direct investment. For a better understanding of the subject, the case of Alumil S.A., a company in the aluminum industry, is studieden
dc.format.extent70el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMILel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IoannidisPavlosMsc2019.pdf598.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.