Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23310
Συγγραφέας: Ριαλά, Ανδριανή
Τίτλος: Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Συριοπούλου - Δελή, Χριστίνα
Σίμος, Γρηγόριος
Φαχαντίδης, Νικόλαος
Περίληψη: Με την παρούσα ερευνητική μελέτη επιχειρείται η διερεύνηση των απόψεων των Ειδικών Παιδαγωγών αναφορικά με την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν οι απόψεις 106 ειδικών παιδαγωγών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, που έχουν εργαστεί σε ειδικό σχολείο/ τμήμα ένταξης ή ως παράλληλη στήριξη. Για το σκοπό της έρευνας χρησιμοποιήθηκε τροποποιημένο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς από προηγούμενη έρευνα (Μπαράκος,2008), το οποίο αποτελείται από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος IBM SPSS. Από την ανάλυση προέκυψε ότι, οι ειδικοί παιδαγωγοί διατηρούν θετική στάση ως προς τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία των συναισθημάτων στα παιδιά με αυτισμό, καθώς επίσης, υποστηρίζουν την μαθησιακή αποτελεσματικότητα αυτής της μεθόδου. Ωστόσο, παράγοντες όπως, ο ανεπαρκής εξοπλισμός των αιθουσών και η ελλιπής πρόσβαση των ειδικών παιδαγωγών στα υπάρχοντα τεχνολογικά εργαλεία, εμποδίζουν την πρακτική εφαρμογή αυτού του τρόπου διδασκαλίας.
Λέξεις Κλειδιά: Αυτισμός
Συναισθήματα
Τεχνολογία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RialaAndrianiMsc2019.pdf1.79 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons