Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυριοπούλου - Δελή, Χριστίναel
dc.contributor.advisorΣίμος, Γρηγόριοςel
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΡιαλά, Ανδριανήel
dc.date.accessioned2019-09-05T07:58:33Z-
dc.date.available2019-09-05T07:58:33Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23310-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΜε την παρούσα ερευνητική μελέτη επιχειρείται η διερεύνηση των απόψεων των Ειδικών Παιδαγωγών αναφορικά με την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν οι απόψεις 106 ειδικών παιδαγωγών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, που έχουν εργαστεί σε ειδικό σχολείο/ τμήμα ένταξης ή ως παράλληλη στήριξη. Για το σκοπό της έρευνας χρησιμοποιήθηκε τροποποιημένο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς από προηγούμενη έρευνα (Μπαράκος,2008), το οποίο αποτελείται από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος IBM SPSS. Από την ανάλυση προέκυψε ότι, οι ειδικοί παιδαγωγοί διατηρούν θετική στάση ως προς τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία των συναισθημάτων στα παιδιά με αυτισμό, καθώς επίσης, υποστηρίζουν την μαθησιακή αποτελεσματικότητα αυτής της μεθόδου. Ωστόσο, παράγοντες όπως, ο ανεπαρκής εξοπλισμός των αιθουσών και η ελλιπής πρόσβαση των ειδικών παιδαγωγών στα υπάρχοντα τεχνολογικά εργαλεία, εμποδίζουν την πρακτική εφαρμογή αυτού του τρόπου διδασκαλίας.el
dc.format.extent134el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΣυναισθήματαel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.titleΟι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RialaAndrianiMsc2019.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons