Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23310
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Συριοπούλου - Δελή, Χριστίνα | el |
dc.contributor.advisor | Σίμος, Γρηγόριος | el |
dc.contributor.advisor | Φαχαντίδης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Ριαλά, Ανδριανή | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T07:58:33Z | - |
dc.date.available | 2019-09-05T07:58:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23310 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. | el |
dc.description.abstract | Με την παρούσα ερευνητική μελέτη επιχειρείται η διερεύνηση των απόψεων των Ειδικών Παιδαγωγών αναφορικά με την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίας. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν οι απόψεις 106 ειδικών παιδαγωγών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, που έχουν εργαστεί σε ειδικό σχολείο/ τμήμα ένταξης ή ως παράλληλη στήριξη. Για το σκοπό της έρευνας χρησιμοποιήθηκε τροποποιημένο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς από προηγούμενη έρευνα (Μπαράκος,2008), το οποίο αποτελείται από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος IBM SPSS. Από την ανάλυση προέκυψε ότι, οι ειδικοί παιδαγωγοί διατηρούν θετική στάση ως προς τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία των συναισθημάτων στα παιδιά με αυτισμό, καθώς επίσης, υποστηρίζουν την μαθησιακή αποτελεσματικότητα αυτής της μεθόδου. Ωστόσο, παράγοντες όπως, ο ανεπαρκής εξοπλισμός των αιθουσών και η ελλιπής πρόσβαση των ειδικών παιδαγωγών στα υπάρχοντα τεχνολογικά εργαλεία, εμποδίζουν την πρακτική εφαρμογή αυτού του τρόπου διδασκαλίας. | el |
dc.format.extent | 134 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αυτισμός | el |
dc.subject | Συναισθήματα | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.title | Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίας | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RialaAndrianiMsc2019.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License