Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23245
Συγγραφέας: Γκέτσιος, Βασίλειος
Τίτλος: Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Οι συμμετοχικές τεχνικές μάθησης και διδασκαλίας είναι νέες τεχνικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση με σκοπό να διευκολύνουν τους εκπαιδευτές να μπορέσουν να μεταδώσουν τη γνώση στους μαθητές. Με τη βοήθεια αυτών των τεχνικών οι σπουδαστές γίνονται πιο ενεργητικοί, αναζητούν λύσεις, συνεργάζονται μεταξύ τους, γίνονται πιο κοινωνικοί, αποκτούν δεξιότητες, χρησιμοποιούν τις εμπειρίες τους, και συμμετέχουν και οι ίδιοι στην απόκτηση της νέας γνώσης. Αυτές οι τεχνικές είναι πολύ χρήσιμες και απαραίτητες να εφαρμόζονται στα Δημόσια Ι.Ε.Κ., διότι οι σπουδαστές των Ι.Ε.Κ. είναι ενήλικα άτομα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, στους οποίους πρέπει να τους δοθούν κίνητρα και τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουν να μαθαίνουν πιο εύκολα. Με την παρούσα έρευνα θέλω να μελετήσω αν αυτές οι τεχνικές χρησιμοποιούνται κατά την εκπαιδευτική διαδικασία από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.ΕΚ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ποσοτική μέθοδο, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με 57 ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο μοιράστηκε σε 104 εκπαιδευτές των δημοσίων ΙΕΚ της δυτικής Θεσσαλονίκης. Η έρευνα έδειξε ότι οι συμμετοχικές τεχνικές μάθησης συμβάλλουν θετικά στον τρόπο εκμάθησης των σπουδαστών. Οι εκπαιδευτές με τη βοήθεια αυτών των μεθόδων καταφέρνουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των σπουδαστών, διαμορφώνουν καλύτερο μαθησιακό περιβάλλον, οι σπουδαστές παύουν να είναι απλοί θεατές, αλλά τους δίνεται η δυνατότητα να εργάζονται και οι ίδιοι και να συμμετέχουν και αυτοί στην απόκτηση της νέας γνώσης.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαίδευση ενηλίκων
Εκπαιδευόμενοι ενηλίκων
Καταρτιζόμενοι
Εκπαιδευτές / εκπαιδευτικοί ενηλίκων
Συμμετοχικές τεχνικές διδασκαλίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GketsiosVasileios2019extra1.zipΆδειες χρήσης204.29 kBzipΠροβολή/Ανοιγμα
GketsiosVasileios2019extra2.zipΠαρουσίαση εργασίας1.54 MBzipΠροβολή/Ανοιγμα
GketsiosVasileiosMsc2019.pdf1.84 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons