Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΓκέτσιος, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2019-07-08T08:18:36Z-
dc.date.available2019-07-08T08:18:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23245-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΟι συμμετοχικές τεχνικές μάθησης και διδασκαλίας είναι νέες τεχνικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση με σκοπό να διευκολύνουν τους εκπαιδευτές να μπορέσουν να μεταδώσουν τη γνώση στους μαθητές. Με τη βοήθεια αυτών των τεχνικών οι σπουδαστές γίνονται πιο ενεργητικοί, αναζητούν λύσεις, συνεργάζονται μεταξύ τους, γίνονται πιο κοινωνικοί, αποκτούν δεξιότητες, χρησιμοποιούν τις εμπειρίες τους, και συμμετέχουν και οι ίδιοι στην απόκτηση της νέας γνώσης. Αυτές οι τεχνικές είναι πολύ χρήσιμες και απαραίτητες να εφαρμόζονται στα Δημόσια Ι.Ε.Κ., διότι οι σπουδαστές των Ι.Ε.Κ. είναι ενήλικα άτομα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, στους οποίους πρέπει να τους δοθούν κίνητρα και τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουν να μαθαίνουν πιο εύκολα. Με την παρούσα έρευνα θέλω να μελετήσω αν αυτές οι τεχνικές χρησιμοποιούνται κατά την εκπαιδευτική διαδικασία από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.ΕΚ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ποσοτική μέθοδο, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με 57 ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο μοιράστηκε σε 104 εκπαιδευτές των δημοσίων ΙΕΚ της δυτικής Θεσσαλονίκης. Η έρευνα έδειξε ότι οι συμμετοχικές τεχνικές μάθησης συμβάλλουν θετικά στον τρόπο εκμάθησης των σπουδαστών. Οι εκπαιδευτές με τη βοήθεια αυτών των μεθόδων καταφέρνουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των σπουδαστών, διαμορφώνουν καλύτερο μαθησιακό περιβάλλον, οι σπουδαστές παύουν να είναι απλοί θεατές, αλλά τους δίνεται η δυνατότητα να εργάζονται και οι ίδιοι και να συμμετέχουν και αυτοί στην απόκτηση της νέας γνώσης.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΕκπαιδευόμενοι ενηλίκωνel
dc.subjectΚαταρτιζόμενοιel
dc.subjectΕκπαιδευτές / εκπαιδευτικοί ενηλίκωνel
dc.subjectΣυμμετοχικές τεχνικές διδασκαλίαςel
dc.titleΗ αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική Θεσσαλονίκηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GketsiosVasileios2019extra1.zipΆδειες χρήσης204.29 kBzipView/Open
GketsiosVasileios2019extra2.zipΠαρουσίαση εργασίας1.54 MBzipView/Open
GketsiosVasileiosMsc2019.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons