Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23168
Συγγραφέας: Ματσικοπούλου, Σπυριδούλα
Τίτλος: Διαθεματικότητα : Τ.Π.Ε και θεατρική αγωγή στην εκπαίδευση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Αρβανίτης, Παναγιώτης
Περίληψη: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε) και Θεατρική Αγωγή στην εκπαίδευση. Δυο διδακτικά αντικείμενα που εκ πρώτης φαίνονται να μην συντείνουν, να κινούνται παράλληλα χωρίς να τέμνονται σε κάποιο σημείο ‘ορατό’. Οι Τ.Π.Ε εστιάζουν και εκκινούν από το μέσον που είναι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ή/και μια ηλεκτρονική συσκευή και τις διάφορες εφαρμογές που συνάγονται από αυτά ενώ η θεατρική αγωγή εστιάζει και εκκινεί από τον άνθρωπο και την σωματική/λεκτική και μιμική του έκφραση. Είναι όμως έτσι; Ισχύει αυτή η πρώτη αρκετά απλουστευμένη εντύπωση; Η παρούσα εργασία μέσα από την μελέτη ελληνικής και ξένης αρθρογραφίας, μέσα από την παρουσίαση μελετών περίπτωσης διαθεματικής προσέγγισης που εφαρμόστηκαν στο δημόσιο σχολείο, μέσα από έρευνα που διεξήχθη σχετικά με την διαθεματική σχέση των δυο αντικειμένων αλλά και μέσα από αυθεντικά προτεινόμενα διδακτικά σενάρια παρουσιάζει συσχετισμό των δυο αντικειμένων.
Λέξεις Κλειδιά: Διαθεματικότητα
Θεατρική αγωγή
ΤΠΕ
Εκπαίδευση
Δημοτικό σχολείο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MatsikopoulouSpyridoulaMsc2019.pdf1.54 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons