Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22973
Συγγραφέας: Ποζίδου, Αναστασία
Τίτλος: Η επίδραση των οπτικών μεταφορών στην αποτελεσματικότητα της τουριστικής επιχείρησης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η παρούσα εργασία προσπαθεί να ερευνήσει τα ζητήματα σχετικά με τις απόψεις των τουριστών για την διαφήμιση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει την επίδραση της σκληρής πώλησης στη θετική στάση προς στην πρόθεση αγοράς και στο διαφημιζόμενο προϊόν χωρίς την οπτική μεταφορά και στην επίδραση της ηπίας πώλησης στη θετική στάση της για το διαφημιζόμενο προϊόν και η πρόθεση αγοράς με την οπτική μεταφορά. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε με τέσσερα ερωτηματολόγια, οι συνολικές απαντήσεις ήταν 147 από Ελλάδα και Κύπρο και αναλυθήκαν με στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Η έρευνα καταλήγει ότι αυτές οι διαφορετικές εκδόσεις των διαφημίσεων δεν είχαν απόλυτη επίδραση, όμως ένα μέρος αυτών είχαν αποτέλεσμα.
Λέξεις Κλειδιά: Ήπια πώληση
Σκληρή πώληση
Οπτική μεταφορά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Διαφήμιση
Τουρισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PozidouAnastasiaMsc2018.pdf1.65 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.