ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 26
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Ο ρόλος του μάρκετινγκ προορισμού στην τουριστική ανάπτυξη του νομού ΜεσσηνίαςΒέκκου, Ζαχαρούλα
2018Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας και η δημιουργία περιεχομένου από τους ταξιδιώτες σε αυτάΤριανταφύλλα, Μοσχούλα
2018Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χτίσιμο της μάρκας ενός τουριστικού προϊόντοςΤζώτζου, Χρυσούλα
2018Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης Νομού ΚαβάλαςΤσομπάνη, Αναστασία
2018Η επίδραση των οπτικών μεταφορών στην αποτελεσματικότητα της τουριστικής επιχείρησηςΠοζίδου, Αναστασία
2018Περιγραφή των επισκεπτών του Αγίου ¨Ορους μέσα από μια εμπειρική εφαρμογήΖακάπας, Κωνσταντίνος
2018Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης εταιρίας εναλλακτικού τουρισμού στη ΘάσοΜίχος-Μπάτσιος, Αναστάσιος
2018Οι επιπτώσεις του Brexit στην τουριστική βιομηχανίαΓκοτσασβίλι, Ηρακλής
2018Τουρισμός φαντασμάτων με μυθοπλασίες στην πόλη της ΘεσσαλονίκηςΝικολέα, Σουλτάνα
2018Ανάπτυξη στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασηςΝάσης, Κωνσταντίνος
2018Tα κίνητρα και τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των επισκεπτών του σκοτεινού τουρισμούΓκούμα, Αλεξάνδρα
2018Λογιστικός τουριστικός έλεγχος σε ξενοδοχειακές τουριστικές μονάδεςΦυργαδάς, Γεώργιος
2018Οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των μικρής κλίμακας εκδηλώσεων και γεγονότων στην τοπική κοινωνία: μια έρευνα πεδίου στο Επταπύργιο ΘεσσαλονίκηςΔάλλας, Βασίλειος
2018Διαχείριση ταλέντων και διαχείριση κινδύνων μέσα από το πρίσμα της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και του Μοντέλου Tri-Αnthropo-Τype PaschalidisΚουτλάγκας, Κωνσταντίνος
2018Τυποποίηση λογιστικών εργασιών σε ξενοδοχειακή μονάδα.Oganisyan-Filippidou, Karine
2018Η επίδραση των πολιτιστικών εκδηλώσεων στην εικόνα μιας πόληςΑναγνώστου, Κωνσταντίνα
2018Παράγοντες επηρεασμού της επιτυχίας μίας γαμήλιας δεξίωσηςΛεονταρίδου, Ελένη
2017Η ανάδειξη των αξιοθεατών της βυζαντινής εποχής : μια προσπάθεια διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος και εμπλουτισμού της επωνυμίας της Θεσσαλονίκης (city branding).Κωνσταντινίδου, Δέσποινα
2017Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου ξενοδοχειακής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης νεοιδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα ευεξίας στην περιοχή ΧαλκιδικήςΔόσης, Νικόλαος
2017Η επίδραση της διαφήμισης στην ανάδειξη των θεματικών πάρκωνΠρώιου, Παναγιώτα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 26

Recent Submissions

Ο ρόλος του μάρκετινγκ προορισμού στην τουριστική ανάπτυξη του νομού Μεσσηνίας

Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας και η δημιουργία περιεχομένου από τους ταξιδιώτες σε αυτά

Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χτίσιμο της μάρκας ενός τουριστικού προϊόντος

Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης Νομού Καβάλας

Η επίδραση των οπτικών μεταφορών στην αποτελεσματικότητα της τουριστικής επιχείρησης