ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 38
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Διαχείριση ταλέντων και δέσμευση στην τουριστική βιομηχανίαΒαλιώτη, Μαρία Ελένη
2019Ανάπτυξη στρατηγικών για την διαχείριση πολιτικών ορεινού - εναλλακτικού τουρισμού μέσα από την πραγματικότητα της διεθνοποίησης.Καρακώστας, Φώτιος - Αλέξανδρος
2019Τα familiarization trips – fam trips ως εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής : η περίπτωση των fam trips που διοργανώνει η ΔΕΘ-HELEXPO A.E.Τσαξιρλής, Αλέξης
2019Η επίδραση της εικόνας της πόλης σε μια πολιτιστική εκδήλωση : μελέτη περίπτωσης η εικόνα της Καλαμαριάς στο φεστιβάλ Παρά Θίν’ ΑλόςΠαπαγιαννοπούλου, Στεφανία
2018Τουρισμός και νέες τεχνολογίεςΑργυρα-Σεφέρη, Ηλιάνα
2019Εμπορικές εκθέσεις, η εικόνα της πόλης, τουρισμόςΚαφφά, Σεβαστή
2018Ενίσχυση της έρευνας για τη χερσαία μεταφορά μέσω μιας διαδραστικής εφαρμογής για τον τουρισμό.Λάππα, Ελισάβετ - Βασιλική
2018Ανάλυση και αναγκαιότητα ύπαρξης πληροφοριακού συστήματος κρατήσεων σε τουριστικά καταλύματα για “walking” πελάτες στο νησί της ΘάσουΚασούδη, Ευαγγελία
2018Business plan tradiotional guest house in Ano Poli ThessalonikiΤασούδης, Βασίλειος
2018Motivation for enrolling in tourism management postgraduate studies in GreeceΚοτρώτσιου, Χριστίνα
2018Τμηματοποίηση της αγοράς ΑΜΕΑ στην αγορά καταλυμάτωνΝτέρος, Παναγιώτης
2019Η διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων στον τουρισμό: μια προσπάθεια βιβλιογραφικής και εμπειρικής προσέγγισης του θέματοςΜιχαηλίδης, Γεώργιος
2018Ο ρόλος του μάρκετινγκ προορισμού στην τουριστική ανάπτυξη του νομού ΜεσσηνίαςΒέκκου, Ζαχαρούλα
2018Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας και η δημιουργία περιεχομένου από τους ταξιδιώτες σε αυτάΤριανταφύλλα, Μοσχούλα
2018Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χτίσιμο της μάρκας ενός τουριστικού προϊόντοςΤζώτζου, Χρυσούλα
2018Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης Νομού ΚαβάλαςΤσομπάνη, Αναστασία
2018Η επίδραση των οπτικών μεταφορών στην αποτελεσματικότητα της τουριστικής επιχείρησηςΠοζίδου, Αναστασία
2018Περιγραφή των επισκεπτών του Αγίου ¨Ορους μέσα από μια εμπειρική εφαρμογήΖακάπας, Κωνσταντίνος
2018Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης εταιρίας εναλλακτικού τουρισμού στη ΘάσοΜίχος-Μπάτσιος, Αναστάσιος
2018Οι επιπτώσεις του Brexit στην τουριστική βιομηχανίαΓκοτσασβίλι, Ηρακλής
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 38

Recent Submissions

Διαχείριση ταλέντων και δέσμευση στην τουριστική βιομηχανία

Ανάπτυξη στρατηγικών για την διαχείριση πολιτικών ορεινού - εναλλακτικού τουρισμού μέσα από την πραγματικότητα της διεθνοποίησης.

Τα familiarization trips – fam trips ως εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής : η περίπτωση των fam trips που διοργανώνει η ΔΕΘ-HELEXPO A.E.

Η επίδραση της εικόνας της πόλης σε μια πολιτιστική εκδήλωση : μελέτη περίπτωσης η εικόνα της Καλαμαριάς στο φεστιβάλ Παρά Θίν’ Αλός

Τουρισμός και νέες τεχνολογίες