ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Τυποποίηση λογιστικών εργασιών σε ξενοδοχειακή μονάδα.Oganisyan-Filippidou, Karine
2018Η επίδραση των πολιτιστικών εκδηλώσεων στην εικόνα μιας πόληςΑναγνώστου, Κωνσταντίνα
2018Παράγοντες επηρεασμού της επιτυχίας μίας γαμήλιας δεξίωσηςΛεονταρίδου, Ελένη
2017Η ανάδειξη των αξιοθεατών της βυζαντινής εποχής : μια προσπάθεια διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος και εμπλουτισμού της επωνυμίας της Θεσσαλονίκης (city branding).Κωνσταντινίδου, Δέσποινα
2017Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου ξενοδοχειακής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης νεοιδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα ευεξίας στην περιοχή ΧαλκιδικήςΔόσης, Νικόλαος
2017Η επίδραση της διαφήμισης στην ανάδειξη των θεματικών πάρκωνΠρώιου, Παναγιώτα
2017Οι αντιλήψεις των τουριστών που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη για το τουριστικό προϊόν που παρέχει η πόληΤορουνίδης, Χριστόφορος
2017Business plan για την κατασκευή ενός θεματικού πάρκου στη Ρόδο "Knightland"Τσίγκου, Μαργαρίτα
2017Business plan μιας θεματικής ξενοδοχειακής μονάδας στο Νομό Πιερίας με κεντρικό θέμα "οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου"Κυπαρίσση, Βασιλική
2017Οι κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις στην τουριστική ανάπτυξη των προορισμών: οι τελευταίες επιπτώσεις των προσφυγικών ροών στις τοπικές οικονομίες.Πανισκάκη, Φωτεινή Χριστίνα
2017Η επίδραση της πολιτικής αστάθειας στην εικόνα μιας χώρας: η περίπτωση της ΕλλάδαςΚυράδη, Πηνελόπη
2017Παράγοντες της συσχέτισης του εσωτερικού ελέγχου και της διαχείρισης κινδύνου και η σημασία της εταιρικής διακυβέρνησης στις ξενοδοχειακές μονάδες.Ντουράκογλου, Σοφία
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 12 of 12

Recent Submissions

Τυποποίηση λογιστικών εργασιών σε ξενοδοχειακή μονάδα.

Η επίδραση των πολιτιστικών εκδηλώσεων στην εικόνα μιας πόλης

Παράγοντες επηρεασμού της επιτυχίας μίας γαμήλιας δεξίωσης

Η ανάδειξη των αξιοθεατών της βυζαντινής εποχής : μια προσπάθεια διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος και εμπλουτισμού της επωνυμίας της Θεσσαλονίκης (city branding).

Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου ξενοδοχειακής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης νεοιδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα ευεξίας στην περιοχή Χαλκιδικής