ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 63
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Η λαογραφία και τα ήθη και έθιμα ως στοιχεία ανάδειξης του πολιτιστικού προϊόντος ενός τουριστικού - Η περίπτωση της ΘεσααλονίκηςΖέρβα, Βασιλική
2021Business plan για την ίδρυση τουριστικής μονάδας στον Νέο ΜαρμαράAθανασίου, Τρύφων
2021Η ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα. Η επίδραση του στην ελληνική οικονομίαΦορίδου, Πουλχερία
2017Τρόποι ανάδειξης της Ρόδου ως "upper class'' τουριστικού προορισμούΝταίηλυ Χατζηστέργου, Στέργος Σάϊμον
2021Στρατηγική διαχείριση του εισερχόμενου τουρισμού κατά την πανδημία του covid-19 από τουριστικές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη.Ασκερίδης, Ιωάννης
2021Οι διαδικασίες του εσωτερικού μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στην απόδοση των ξενοδοχειακών μονάδωνΤαρτάρι, Ραφαέλα
2021Το revenue management και ο ρόλος του στα ξενοδοχειακά καταλύματα στην εποχή του COVID-19Ρουντένκο, Λαρίσα
2021Τουρισμός και μεταφορές. Η χρήση υδροπλάνων ως μέσο διασύνδεσης των ελληνικών νησιών και η επίδραση τους στην τοπική οικονομία.Διπλάρα, Γεωργία
2021Η διοργάνωση συνεδρίων ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ - η μελέτη περίπτωσης της ελληνικής εταιρείας πληροφορικής OTS Α.Ε.Καραμούτα, Μαρία
2021Η μετα-αγοραστική συμπεριφορά των Ρώσων τουριστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Σαββίδου, Νίκη
2020Η αξιολόγηση του servicescape στα ξενοδοχεία: μια μελέτη περίπτωσης για το ξενοδοχείο The Westin Resort Costa NavarinoΚασαμπαλή, Χρυσάνθη
2020Σχεδιασμός εναλλακτικών μορφών τουρισμού με βάση την αειφόρα ανάδειξη τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση των ιαματικών λουτρών πόζαρ.Γιάννου, Ιωάννης
2020Η επίδραση της εικόνας του προορισμού της Θεσσαλονίκης στην ικανοποίηση των τουριστών και στην πρόθεση τους για επανεπίσκεψη.Βασίλης, Ενίς
2021Εστίαση ενός ξενοδοχείου στις ανάγκες ενός επισκέπτη και η επίδρασή τους στην αξία που αποκομίζει ο επισκέπτηςΜπάτζιος, Αθανάσιος
2020Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του νομού ΘεσσαλονίκηςΓάτσιος, Ζαχαρίας
2020Καινοτομίες και ανάπτυξη του διεθνούς σιδηροδρομικού δικτύου των Βαλκανίων. Η συμβολή του στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.Χρανιώτη, Μαρίνα
2020Η εικόνα της Θάσου: ο βαθμός ικανοποίησης και η επανεπισκεψιμότητα των τουριστώνΚασούδη, Αικατερίνη
2020Χρηματοοικονομική ανάλυση των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων του νομού ΧαλκιδικήςΜπούθας, Στέργιος
2020Η επίδραση της οικονομίας διαμοιρασμού στην τουριστική ανάπτυξη: προοπτικές στην ελληνική πραγματικότηταΣτρατηγέντα, Μαρία
2020Προσέλκυση και επιλογή εργαζομένων σε τουριστικές επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΦωτιάδης, Ιορδάνης
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 63

Recent Submissions

Η λαογραφία και τα ήθη και έθιμα ως στοιχεία ανάδειξης του πολιτιστικού προϊόντος ενός τουριστικού - Η περίπτωση της Θεσααλονίκης

Business plan για την ίδρυση τουριστικής μονάδας στον Νέο Μαρμαρά

Η ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα. Η επίδραση του στην ελληνική οικονομία

Τρόποι ανάδειξης της Ρόδου ως "upper class'' τουριστικού προορισμού

Στρατηγική διαχείριση του εισερχόμενου τουρισμού κατά την πανδημία του covid-19 από τουριστικές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη.