Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΠοζίδου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2019-04-13T21:30:47Z-
dc.date.available2019-04-13T21:30:47Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22973-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία προσπαθεί να ερευνήσει τα ζητήματα σχετικά με τις απόψεις των τουριστών για την διαφήμιση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει την επίδραση της σκληρής πώλησης στη θετική στάση προς στην πρόθεση αγοράς και στο διαφημιζόμενο προϊόν χωρίς την οπτική μεταφορά και στην επίδραση της ηπίας πώλησης στη θετική στάση της για το διαφημιζόμενο προϊόν και η πρόθεση αγοράς με την οπτική μεταφορά. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε με τέσσερα ερωτηματολόγια, οι συνολικές απαντήσεις ήταν 147 από Ελλάδα και Κύπρο και αναλυθήκαν με στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Η έρευνα καταλήγει ότι αυτές οι διαφορετικές εκδόσεις των διαφημίσεων δεν είχαν απόλυτη επίδραση, όμως ένα μέρος αυτών είχαν αποτέλεσμα.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΉπια πώλησηel
dc.subjectΣκληρή πώλησηel
dc.subjectΟπτική μεταφοράel
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.titleΗ επίδραση των οπτικών μεταφορών στην αποτελεσματικότητα της τουριστικής επιχείρησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PozidouAnastasiaMsc2018.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.