Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΜαυροματάκη, Ευφημίαel
dc.date.accessioned2019-03-14T15:09:18Z-
dc.date.available2019-03-14T15:09:18Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22786-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΗ παρούσα βιβλιογραφική έρευνα επιχειρεί να εξετάσει την δυνατότητα άτυπης μάθησης ενηλίκων στον δημόσιο χώρο της πόλης. Η μάθηση είναι μια νοητική διεργασία που μπορεί να συμβαίνει καθημερινά μέσα από την εμπειρία του ατόμου. Η μάθηση μπορεί να συμβεί όταν το άτομο έχει μια ενεργή στάση και λειτουργεί με αυτενέργεια και υπευθυνότητα για τον περιβάλλον, αυτή η στάση μπορεί να προσφέρει μια αίσθηση αυτοπραγμάτωσης και μια ισχυρή αίσθηση ταυτότητας. Ο δημόσιος χώρος της πόλης είναι κατ’ εξοχήν συνδεδεμένος με έννοιες όπως η κοινωνική ζωή, η ελευθερία και η πολιτική έκφραση λόγω του κοινόχρηστου και ανοιχτού χαρακτήρα που έχει. Ο αστικός χώρος επίσης περιέχει και πολλά υλικά και άυλα ιστορικά ίχνη. Ο δημόσιος χώρος είναι το πεδίο εξέλιξης της καθημερινής δραστηριότητας των ανθρώπων και σε αυτόν συμβαίνουν καθημερινά γεγονότα που εξελίσσονται με έναν απρόβλεπτο, απρογραμμάτιστο και αυθόρμητο τρόπο. Ο χώρος του τοπικού δρόμου, του πάρκου, της πλατείας μπορούν να λειτουργήσουν ως καταλύτες επικοινωνίας μεταξύ των κάτοικων της περιοχής σε καθημερινή βάση. Η κοινωνική δράση του ατόμου μέσα στην πόλη είναι μια δυνατότητα που μπορεί να δημιουργήσει νόημα και να δώσει πληροφορίες αλλά και ευκαιρίες για αναστοχασμό και επανατοποθέτηση. Η δράση σε ένα συλλογικό πλαίσιο για τον χώρο της πόλης και η χειραφετημένη διεκδίκηση για αυτόν μπορεί να παρακινήσει την διαδικασία μάθησης. Δράσεις που μπορούν να συμβούν η να οργανωθούν με βάση έναν χώρο αναφοράς μπορούν να ενθαρρύνουν την άτυπη μάθηση, όπως είναι το παιχνίδι και ο θεατρικός πειραματισμός.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΆτυπη μάθησηel
dc.subjectΔημόσιος χώροςel
dc.subjectΣυλλογική δράσηel
dc.subjectΠλατείαel
dc.titleΕμπειρία του δημόσιου χώρου και άτυπη μάθησηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MauromatakiEufimiaMsc2019.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons