Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22539
Συγγραφέας: Θανασιά, Παρασκευή
Τίτλος: Η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία μέσω της παιχνιδοποίησης : μία βιβλιογραφική ανασκόπηση
Αλλοι τίτλοι: The education of children with disabilities through gamification : a systematic literature review
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Οι νέες τάσεις στην τεχνολογία, σε συνδυασμό με τις εξατομικευμένες μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην ειδική αγωγή, αποτελούν πεδία επιστημονικής έρευνας με αυξανόμενη ερευνητική τάση. Στην παρούσα βιβλιογραφική έρευνα σκοπός ήταν να παρουσιαστεί μία αποτελεσματική μέθοδος για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία, βασισμένη στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ως εκ τούτου, πραγματοποιήθηκε μελέτη της παιχνιδοποίησης και ελέγχθηκαν οι επιδράσεις της στα κίνητρα και στη συμμετοχή των παιδιών με αναπηρία, μέσα από την ανασκόπηση ερευνών. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η παιχνιδοποίηση επέδρασε σημαντικά στην κινητοποίηση των παιδιών, βελτιώνοντας τη διάθεση εμπλοκής στο μάθημα, την ευχαρίστηση και την απόδοσή τους. Επιπλέον, βρέθηκε ότι όταν οι δάσκαλοι έκαναν απλή χρήση των στοιχείων της παιχνιδοποίησης, χωρίς να εμβαθύνουν σε συγκεκριμένες πρακτικές, η διαδικασία δεν είχε τα επιθυμητά θετικά αποτελέσματα. Παρεμβάσεις που στηρίχτηκαν μόνο σε συμπεριφοριστικές μεθόδους και στην ενεργοποίηση των εξωτερικών κινήτρων των μαθητών, δεν έδειξαν να έχουν ουσιαστικά αποτελέσματα. Τέλος, φάνηκε ότι τρία είναι τα βασικά στοιχεία/πρακτικές που βοηθούν τον δάσκαλο να εμπλουτίσει το παιχνιδοποιημένο μάθημα, ώστε να του προσδώσει τον κατάλληλο παιδαγωγικό χαρακτήρα. Τα στοιχεία αυτά είναι: 1. Ολοκληρωμένος Σχεδιασμός 2. Η κατάλληλη Παιδαγωγική. 3. Οι Θεωρίες που συνδέονται με τα εσωτερικά κίνητρα.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνιδοποίηση
Ειδική αγωγή
Εξατομίκευση
Παιδιά με αναπηρία
Κίνητρα
Νέες τεχνολογίες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ThanasiaParaskeuiMsc2018.pdf2.45 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons