Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΘανασιά, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2019-01-10T16:57:02Z-
dc.date.available2019-01-10T16:57:02Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22539-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΟι νέες τάσεις στην τεχνολογία, σε συνδυασμό με τις εξατομικευμένες μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην ειδική αγωγή, αποτελούν πεδία επιστημονικής έρευνας με αυξανόμενη ερευνητική τάση. Στην παρούσα βιβλιογραφική έρευνα σκοπός ήταν να παρουσιαστεί μία αποτελεσματική μέθοδος για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία, βασισμένη στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ως εκ τούτου, πραγματοποιήθηκε μελέτη της παιχνιδοποίησης και ελέγχθηκαν οι επιδράσεις της στα κίνητρα και στη συμμετοχή των παιδιών με αναπηρία, μέσα από την ανασκόπηση ερευνών. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η παιχνιδοποίηση επέδρασε σημαντικά στην κινητοποίηση των παιδιών, βελτιώνοντας τη διάθεση εμπλοκής στο μάθημα, την ευχαρίστηση και την απόδοσή τους. Επιπλέον, βρέθηκε ότι όταν οι δάσκαλοι έκαναν απλή χρήση των στοιχείων της παιχνιδοποίησης, χωρίς να εμβαθύνουν σε συγκεκριμένες πρακτικές, η διαδικασία δεν είχε τα επιθυμητά θετικά αποτελέσματα. Παρεμβάσεις που στηρίχτηκαν μόνο σε συμπεριφοριστικές μεθόδους και στην ενεργοποίηση των εξωτερικών κινήτρων των μαθητών, δεν έδειξαν να έχουν ουσιαστικά αποτελέσματα. Τέλος, φάνηκε ότι τρία είναι τα βασικά στοιχεία/πρακτικές που βοηθούν τον δάσκαλο να εμπλουτίσει το παιχνιδοποιημένο μάθημα, ώστε να του προσδώσει τον κατάλληλο παιδαγωγικό χαρακτήρα. Τα στοιχεία αυτά είναι: 1. Ολοκληρωμένος Σχεδιασμός 2. Η κατάλληλη Παιδαγωγική. 3. Οι Θεωρίες που συνδέονται με τα εσωτερικά κίνητρα.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΕξατομίκευσηel
dc.subjectΠαιδιά με αναπηρίαel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.titleΗ εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία μέσω της παιχνιδοποίησης : μία βιβλιογραφική ανασκόπησηel
dc.title.alternativeThe education of children with disabilities through gamification : a systematic literature reviewen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThanasiaParaskeuiMsc2018.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons