Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22447
Συγγραφέας: Λαζής, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Συμβουλευτική και πολυπολιτισμικότητα στην ειδική αγωγή. Η οπτική αναπηρία και ο ρόλος του εκπαιδευτικού.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Το πολυπολιτισμικό σχολείο αποτελεί ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο προκύπτει από τη συνεχή μετακίνηση των ατόμων σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μαθητές που φοιτούν στο πολυπολιτισμικό σχολείο φαίνεται ότι παρουσιάζουν ορισμένες μαθησιακές, σωματικές, ψυχολογικές και νεύρο-αναπτυξιακές δυσκολίες οι οποίες συντελούν στην ένταξη των μαθητών αυτών στα προγράμματα ειδικής αγωγής. Η ειδική αγωγή συνοδεύεται από την παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής υποστήριξης προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικά όλες οι δυσκολίες των μαθητών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της συμβουλευτικής υποστήριξης που παρέχεται στα παιδιά με ειδικές ανάγκες στο πολυπολιτισμικό σχολείο, εστιάζοντας στα παιδιά που αντιμετωπίζουν οπτικές δυσκολίες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας, με τη χρήση όρων όπως «multicultural school», «special education», «multicultural counseling». Τα αποτελέσματα της εργασίας αυτής δείχνουν ότι τόσο οι σχολικοί σύμβουλοι όσο και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμβάλουν θετικά στη βελτίωση της σχολικής επίδοσης και των κοινωνικών δεξιοτήτων αλλά της ψυχολογικής ευημερίας των μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και ανήκουν σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.
Λέξεις Κλειδιά: Ειδική αγωγή
Οπτικές δυσκολίες
Πολυπολιτισμικό σχολείο
Σχολική συμβουλευτική
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LazisKonstantinosMsc2018.pdf500.12 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons