Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΛαζής, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2018-12-06T21:20:23Z-
dc.date.available2018-12-06T21:20:23Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22447-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΤο πολυπολιτισμικό σχολείο αποτελεί ένα σύγχρονο φαινόμενο το οποίο προκύπτει από τη συνεχή μετακίνηση των ατόμων σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μαθητές που φοιτούν στο πολυπολιτισμικό σχολείο φαίνεται ότι παρουσιάζουν ορισμένες μαθησιακές, σωματικές, ψυχολογικές και νεύρο-αναπτυξιακές δυσκολίες οι οποίες συντελούν στην ένταξη των μαθητών αυτών στα προγράμματα ειδικής αγωγής. Η ειδική αγωγή συνοδεύεται από την παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής υποστήριξης προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικά όλες οι δυσκολίες των μαθητών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της συμβουλευτικής υποστήριξης που παρέχεται στα παιδιά με ειδικές ανάγκες στο πολυπολιτισμικό σχολείο, εστιάζοντας στα παιδιά που αντιμετωπίζουν οπτικές δυσκολίες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας, με τη χρήση όρων όπως «multicultural school», «special education», «multicultural counseling». Τα αποτελέσματα της εργασίας αυτής δείχνουν ότι τόσο οι σχολικοί σύμβουλοι όσο και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμβάλουν θετικά στη βελτίωση της σχολικής επίδοσης και των κοινωνικών δεξιοτήτων αλλά της ψυχολογικής ευημερίας των μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και ανήκουν σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΟπτικές δυσκολίεςel
dc.subjectΠολυπολιτισμικό σχολείοel
dc.subjectΣχολική συμβουλευτικήel
dc.titleΣυμβουλευτική και πολυπολιτισμικότητα στην ειδική αγωγή. Η οπτική αναπηρία και ο ρόλος του εκπαιδευτικού.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LazisKonstantinosMsc2018.pdf500.12 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons