Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22420
Συγγραφέας: Χατζοπούλου, Παναγιώτα
Τίτλος: Ακουστική διάκριση μαθηματικών εννοιών ατόμων με οπτική αναπηρία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Εξαιτίας της δυσανάλογης πρόκλησης όπου αντιμετωπίζουν τα άτομα με οπτική αναπηρία στην εκμάθηση των Μαθηματικών έχει παρατηρηθεί πως οι επιδόσεις τους στο συγκεκριμένο μάθημα είναι σημαντικά χαμηλότερες από οποιοδήποτε άλλο μάθημα και ότι υποεκπρωσοπούνται στις Θετικές Επιστήμες. Επομένως, γίνεται αισθητή η ανάγκη για ποιοτική πρόσβαση των ατόμων αυτών στις Θετικές Επιστήμες όπου θα συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της ανεξαρτησίας τους και θα τους παρέχει περισσότερες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας. Σκοπός της παρούσας έρευνας, ήταν να μελετηθεί η ακουστική αντίληψη μαθηματικών εννοιών ατόμων με οπτική αναπηρία, έπειτα απο την ηχητική τους απόδοση απο ένα λογισμικό ανάγνωσης οθόνης. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 30 άτομα με οπτική αναπηρία, 14 με ολική τύφλωση, 10 με βαριά οπτική αναπηρία και 6 με μέτρια οπτική αναπηρία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, δεν υπήρξε μαθηματικός τύπος ο οποίος δεν αναγνωρίστηκε επιτυχώς απο κανένα συμμετέχοντα απο την πρώτη κιόλας προσπάθεια. Οι επιδόσεις των συμμετεχόντων ως προς την εύρεση των μαθηματικών τύπων αυξάνονταν όσες περισσότερες φορές άκουγαν τον ίδιο τύπο. Τέλος, τις επιδόσεις τους, φάνηκε να επηρεάζει και το μορφωτικό τους επίπεδο.
Λέξεις Κλειδιά: Ηχητική απόδοση Μαθηματικών
Οπτική αναπηρία
Ακουστική αντίληψη
Μαθηματικά
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChatzopoulouPanagiotaMsc2018.pdf1.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons