Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22259
Συγγραφέας: Αντωνιάδης, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Έρευνα πεδίου για την αξιολόγηση της διαδικασίας ηλεκτρονικών αγορών από τους Έλληνες καταναλωτές στα πιο δημοφιλή e-shops
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Περίληψη: Σκοπός – Ο σκοπός της έρευνας αυτής είναι να εντοπίσει τις βασικότερες διαστάσεις που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές στην ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και παράλληλα να εκτιμήσει τις διαφορές που υπάρχουν στα κριτήρια με τα οποία αξιολογούν τις ηλεκτρονικές αγορές ανάμεσα στα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας. Μεθοδολογία – Εντοπίστηκαν οι διαστάσεις της ποιότητας και έγινε ο προσδιορισμός σε βασικές έννοιες. Έπειτα κατασκευάστηκε το ερευνητικό μοντέλο για να μελετηθούν οι επιδράσεις των διάφορων μεταβλητών. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε online ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν 65 χρήστες σχετικά με τις απόψεις τους για τις πέντε πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα. Τέλος το ερωτηματολόγιο υποβλήθηκε σε έλεγχο αξιοπιστίας για να βρεθεί η συνέπεια των ερωτήσεων ως προς αυτό που θέλει να μετρήσει η κάθε κλίμακα. Κύρια ευρήματα – Επιβεβαιώθηκε ότι σημαντικότερη διάσταση είναι η Αξιοπιστία ενώ τα Περιουσιακά/Απτά στοιχεία είναι στις τελευταίες διαστάσεις. Το φύλο παρουσίασε ανομοιογένεια ως προς την διάσταση της Διασφάλισης όπως επίσης η κατηγορία επαγγέλματος ως προς την Ανταπόκριση. Τα υπόλοιπα δημογραφικά χαρακτηριστικά παρουσίασαν ομοιογένεια ως προς τις διαστάσεις. Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα 5 καταστήματα ως προς τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούν τις αγορές τους οι καταναλωτές. Το public.gr συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία σε όλες τις διαστάσεις πλην της Ανταπόκρισης.
Λέξεις Κλειδιά: Υπηρεσίες
Διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών
Aξιολόγηση αγορών
Ηλεκτρονικό εμπόριο
e-SQ
SERVQUAL
Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AntoniadisKonstantinosMsc2018.pdfΑντωνιάδης Κωνσταντίνος - Διπλωματική Εργασία MBA, 20183.91 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons