Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΑντωνιάδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2018-10-22T11:28:47Z-
dc.date.available2018-10-22T11:28:47Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22259-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣκοπός – Ο σκοπός της έρευνας αυτής είναι να εντοπίσει τις βασικότερες διαστάσεις που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές στην ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και παράλληλα να εκτιμήσει τις διαφορές που υπάρχουν στα κριτήρια με τα οποία αξιολογούν τις ηλεκτρονικές αγορές ανάμεσα στα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας. Μεθοδολογία – Εντοπίστηκαν οι διαστάσεις της ποιότητας και έγινε ο προσδιορισμός σε βασικές έννοιες. Έπειτα κατασκευάστηκε το ερευνητικό μοντέλο για να μελετηθούν οι επιδράσεις των διάφορων μεταβλητών. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε online ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν 65 χρήστες σχετικά με τις απόψεις τους για τις πέντε πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα. Τέλος το ερωτηματολόγιο υποβλήθηκε σε έλεγχο αξιοπιστίας για να βρεθεί η συνέπεια των ερωτήσεων ως προς αυτό που θέλει να μετρήσει η κάθε κλίμακα. Κύρια ευρήματα – Επιβεβαιώθηκε ότι σημαντικότερη διάσταση είναι η Αξιοπιστία ενώ τα Περιουσιακά/Απτά στοιχεία είναι στις τελευταίες διαστάσεις. Το φύλο παρουσίασε ανομοιογένεια ως προς την διάσταση της Διασφάλισης όπως επίσης η κατηγορία επαγγέλματος ως προς την Ανταπόκριση. Τα υπόλοιπα δημογραφικά χαρακτηριστικά παρουσίασαν ομοιογένεια ως προς τις διαστάσεις. Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα 5 καταστήματα ως προς τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούν τις αγορές τους οι καταναλωτές. Το public.gr συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία σε όλες τις διαστάσεις πλην της Ανταπόκρισης.el
dc.format.extent137el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΥπηρεσίεςel
dc.subjectΔιαστάσεις ποιότητας υπηρεσιώνel
dc.subjectAξιολόγηση αγορώνel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjecte-SQen
dc.subjectSERVQUALen
dc.subjectΕλληνικά ηλεκτρονικά καταστήματαel
dc.titleΈρευνα πεδίου για την αξιολόγηση της διαδικασίας ηλεκτρονικών αγορών από τους Έλληνες καταναλωτές στα πιο δημοφιλή e-shopsel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AntoniadisKonstantinosMsc2018.pdfΑντωνιάδης Κωνσταντίνος - Διπλωματική Εργασία MBA, 20183.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons