Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22252
Συγγραφέας: Παρασκευοπούλου, Ευαγγελία
Τίτλος: Εξαγωγικό marketing αγροτικών προϊόντων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Οι εξαγωγές έχουν αναδειχθεί ως η πλέον διαδεδομένη πρακτική για όλες τις επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να επιβιώσουν τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές περιβάλλον με αποτέλεσμα το εξαγωγικό Marketing και οι στρατηγικές εισόδου στην διεθνή αγορά να γίνονται πιο αναγκαίες από ποτέ. Μια επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες τους κινδύνους αλλά και τις ευκαιρίες του διεθνούς εμπορίου για να μπορέσει να στεφθεί κερδοφόρα η προσπάθεια της αυτή. Ο αγροτικός τομέας δεν αποτελεί εξαίρεση στις παραπάνω πρακτικές. Οι στρατηγικές και η φιλοσοφία του Marketing έχουν προσαρμοστεί πλήρως στις ιδιαιτερότητες των αγροτικών προϊόντων δίνοντας έναυσμα για τις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων που παράγουν ή διακινούν αγροτικά προϊόντα.
Λέξεις Κλειδιά: Εξαγωγικό Marketing
Αγροτικά προϊόντα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ParaskevopoulouEvangeliaMsc2018.pdf1.28 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons