Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαρασκευοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2018-10-18T07:10:30Z-
dc.date.available2018-10-18T07:10:30Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22252-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΟι εξαγωγές έχουν αναδειχθεί ως η πλέον διαδεδομένη πρακτική για όλες τις επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να επιβιώσουν τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές περιβάλλον με αποτέλεσμα το εξαγωγικό Marketing και οι στρατηγικές εισόδου στην διεθνή αγορά να γίνονται πιο αναγκαίες από ποτέ. Μια επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες τους κινδύνους αλλά και τις ευκαιρίες του διεθνούς εμπορίου για να μπορέσει να στεφθεί κερδοφόρα η προσπάθεια της αυτή. Ο αγροτικός τομέας δεν αποτελεί εξαίρεση στις παραπάνω πρακτικές. Οι στρατηγικές και η φιλοσοφία του Marketing έχουν προσαρμοστεί πλήρως στις ιδιαιτερότητες των αγροτικών προϊόντων δίνοντας έναυσμα για τις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων που παράγουν ή διακινούν αγροτικά προϊόντα.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξαγωγικό Marketingel
dc.subjectΑγροτικά προϊόνταel
dc.titleΕξαγωγικό marketing αγροτικών προϊόντωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ParaskevopoulouEvangeliaMsc2018.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons