Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22124
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Καπαγερίδου, Ειρήνη-Σαΐα | el |
dc.date.accessioned | 2018-09-12T05:24:50Z | - |
dc.date.available | 2018-09-12T05:24:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22124 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018 | el |
dc.description.abstract | Η σπουδαιότητα της κοινωνικής στήριξης για τις ζωές των ανθρώπων είναι αδιαμφισβήτητη. Έχει διαπιστωθεί πως η κοινωνική στήριξη είναι απαραίτητη για τους έφηβους με οπτική αναπηρία και πως οι εκπαιδευτικοί αποτελούν μια σημαντική πηγή κοινωνικής στήριξης. Μέσω της κοινωνικής στήριξης, πρακτικής και συναισθηματικής, οι μαθητές με οπτική αναπηρία αποκτούν πολύτιμα οφέλη, συνολικά για τη ζωή τους. Γι’ αυτό, στην παρούσα έρευνα μελετήθηκε η παροχή της κοινωνικής στήριξης από τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς τους μαθητές με οπτική αναπηρία. Αρχικά, ερευνήθηκε ο βαθμός στον οποίο παρέχεται η κοινωνική στήριξη από τους εκπαιδευτικούς και έπειτα μελετήθηκαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε σχέση με την παροχή της κοινωνικής στήριξης. Αν δηλαδή, τα δημογραφικά των εκπαιδευτικών και των μαθητών επηρεάζουν την παροχή της κοινωνικής στήριξης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου, το οποίο μετρά την πρακτική και τη συναισθηματική στήριξη. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 91 εκπαιδευτικοί. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι θετικά, όσον αφορά την παροχή κοινωνικής στήριξης. Απ’ ότι φαίνεται, οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παρέχουν σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό πρακτική και συναισθηματική στήριξη. Τα δημογραφικά των εκπαιδευτικών αποδεικνύεται πως δεν επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την παροχή της κοινωνικής στήριξης, ούτε όμως και το φύλο των μαθητών με οπτική αναπηρία. Αυτό που διαπιστώνεται, είναι πως πολύ σημαντικό ρόλο παίζει ο βαθμός της οπτικής αναπηρίας, στην παροχή στήριξης (πρακτικής και συναισθηματικής) των εκπαιδευτικών απέναντι στους μαθητές με οπτική αναπηρία. | el |
dc.format.extent | 134 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κοινωνική στήριξη | el |
dc.subject | Οπτική αναπηρία | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | Έφηβοι | el |
dc.title | Η κοινωνική στήριξη των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στους μαθητές με οπτική αναπηρία | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | el |
dc.type | Text | el |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KapageridouEirini-SaiaMsc2018.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License