Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22092
Συγγραφέας: Παπαβασιλείου, Χρυσή
Τίτλος: Ο υποστηρικτικός ρόλος των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: απόψεις του προσωπικού του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και μάχιμων ειδικών παιδαγωγών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. αποτελούσαν τον εκπαιδευτικό θεσμό για τη διάγνωση, την αξιολόγηση και την υποστήριξη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέχρι πρόσφατα, οπότε και ψηφίζεται το νέο σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση των δομών υποστήριξης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. αντικαθίστανται πλέον από το νέο θεσμό των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), αναλαμβάνοντας παλιές και νέες αρμοδιότητες. Στο κλείσιμο, λοιπόν, αυτού του μακροχρόνιου θεσμού, που δημιούργησε στα χρόνια λειτουργίας του προσδοκίες και αντιδράσεις, η παρούσα μελέτη επιχείρησε να διερευνήσει τις απόψεις των ανθρώπων που εμπλέκονταν άμεσα στις διαδικασίες αξιολόγησης, αναφορικά με τις πρακτικές αξιολόγησης, υποστήριξης και συνεργασίας και γενικότερα αναφορικά με τη σημασία και το έργο του φορέα. Η μελέτη σχεδιάστηκε στη βάση της ποιοτικής έρευνας και διεξήχθη μέσω ποιοτικών ημι-δομημένων συνεντεύξεων. Τα ερευνητικά δεδομένα που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις αναλύθηκαν και οργανώθηκαν βάσει της τεχνικής της θεματικής ανάλυσης του περιεχομένου. Συμπερασματικά, οι παρεχόμενες υπηρεσίες του φορέα κρίνονται σημαντικές και μάλιστα βοηθητικές για εκπαιδευτικούς και παιδιά. Εντοπίζονται, όμως, διάφορα προβλήματα στο εσωτερικό του, τα οποία φαίνεται να εκκινούν από την αδράνεια της πολιτείας να ανταποκριθεί στις ανάγκες εξέλιξης του φορέα, και τα οποία επηρεάζουν άμεσα το έργο του και τα αποτελέσματά του. Το νέο σχέδιο νόμου δε φαίνεται να απαντά στις επιτακτικές ανάγκες των υπηρεσιών διάγνωσης, αλλά μάλλον εντείνει το φόρτο εργασίας των υπηρεσιών εξαιτίας των πολλαπλών αρμοδιοτήτων που τους αναθέτει.
Λέξεις Κλειδιά: ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Αξιολόγηση
Διάγνωση
Εκπαιδευτική υποστήριξη
Προβληματικές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapavasileiouChrysiMsc2018.pdf2.13 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons